Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Znám je

04. 05. 2009
2
38
1270
Autor
Misithiel
Znám je -
opuštěné hroby neznámých žen i mužů
Znám je -
ty pohledy odsouzení
Znám je -
babky kecající nad hroby svých drahých
Znám je -
každý list každou větvičku každý kámen
Znám je -
pohledy smutku, slzy ve tvářích
Znám je -
beznaděj žal a pomíjivost





...slunce zapadlo a měsíc stále nevychází...

38 názorů

Poněvadž mi přijde nespravedlivé, že ty máš spíš holky a mně se tam hromadí jen chlapečci.

katugiro
22. 12. 2009
Dát tip
to by se ti líbilo!

Leda když si vyměníme i blbečky.

katugiro
22. 12. 2009
Dát tip
nechceš si to vyměnit?

Jsou i bolestnější případy:

katugiro
22. 12. 2009
Dát tip
Ano. I když už jsem si poněkud zvykl, maje 2426 nepřečtených avíz.

Ta žlutá je ohromující, že? :)

katugiro
22. 12. 2009
Dát tip
Když je v Sakenu jaro, sklízí se bohatá kukuřice. Dívky pokryté pestrými lidově-uměleckými šátky rozprávějí se starci o umělém hnojení. Toto spočívá v tom, v čem je síla Sakenu a jeho horská krása. Cesta v Saken je stejně nepohodlná koňmo jako v přípřeži. Starci žijí ještě ve starých časech. Tekoucí zručeje osvěžují údolí. Na kopcích se pasou skopci. Agronomové jsou veselí. Zpívají mnoho písní. Na horách stojí veliký Stalin a drží pod pažemi Kreml. Za ním mé rodné Hradčany. Všichni je mají rádi, ač pocházím z tak chudé země. Mé jaro! Opět nadchází podzim. Kukuřice je potravou Sovětského svazu. Nespím, neb myslím na tu radost v autorčiných očích, až uzří malebný nápis "Nové kritiky (20)".

Poslechni, jak už jsem ti říkal - i když toho svého křečka pojmenuješ "Kraken", furt to bude křeček. A vůbec - co nespíš, vejre?

katugiro
22. 12. 2009
Dát tip
Moc se nevytahuj, nebo dovezu svého vlka.

Tak to máš štěstí. Já jsem na suchu.

katugiro
22. 12. 2009
Dát tip
já jsem zrovna zase na vodě. já se asi na ten medlov nikdy nedostanu.

A proč chlastáš ty, milý katugiro?

katugiro
22. 12. 2009
Dát tip
Nemáš tolik chlastat, hufnágle

Mně ses líbila.

katugiro
22. 12. 2009
Dát tip
význam 2. vulgární nadávka Co děláš, ty debile?! a kdo tvrdí že jsem hezká?

Mluví z tebe předávkování vitamínem D.

katugiro
22. 12. 2009
Dát tip
Pomerančová trpí chronickou cibulosou. Doporučuji preskripci vitaminu K.

Budu muset zavolat Pomerančový, a půjčit si od ní depresi. Hade.

katugiro
22. 12. 2009
Dát tip
To jsem nebyl já. Rozm. ti keb. bas. Sám vidíš, kam tvá zženštilost postoupila.

Když jsem tě viděl naposledy, pkl jsi. Předpokládal jsem, že za tu dobu (kolik je to? čtyři týdny?) už jsi dokázal zapknout. Ale evidentně jsem tě přecenil. Neschopo.

katugiro
22. 12. 2009
Dát tip
Kdo je u tebe zapklý, ty UaPZS!

Jo, a ještě - co furt máš s tím sluncem a měsícem? Nějaká obsese?

Katugira si nevšímejte. Je to starý, zapklý, vousatý dědek (vypadá trošku jako Just, ale víc chlastá), který se kdysi pokoušel prorazit v poezii, ale totálně propadl... K textu - je to hloupost. Konstanta "znám je" plus k tomu vždy přifařené cosi, to bude fungovat s opravdu luxusním nápadem, na základech hroby/pomíjivost zásadní dramatický oblouk vážně nepostavíš. P.S. Tvůj přístup k ne zcela pozitivním ohlasům tě dřív či později deportuje. Doporučuji revidovat.

katugiro
10. 05. 2009
Dát tip
pojem literární kritika ti nic neříká?

Danago
07. 05. 2009
Dát tip
a co kdyby ses ty zamyslel, proč máš pod svým jménem kritik. A kolik děl jsi napsal ty? A kolik máš tipů. Kritiku......

Misithiel
07. 05. 2009
Dát tip
jenže já nejsem kritik, nerada kritizuju lidi, natožpak veřejně

katugiro
07. 05. 2009
Dát tip
Kdyby ses zamyslela, jak jsem v inkriminované první kritice navrhoval, třeba by ti došlo, že těžko můžeš očekávat příval konstruktivních kritik, když sem jen házíš díla a ostatních si nevšímáš. Pak si zákonitě moc lidí nevšímá ani tebe. Některým lidem by to došlo možná ještě před čtyřicátým publikovaným dílem.

Misithiel
07. 05. 2009
Dát tip
Už jsem to říkala, konstruktivní kritiku... Když už jsme u toho, tak by mě docela zajímalo, jestli svůj první komentář opravdu považuješ za kritiku, nemůžu si pomoct, ale dle mého názoru, tipy nejsou zrovna tím správným ukazatelem, proč tu publikovat

Misithiel
07. 05. 2009
Dát tip
Už jsem to říkala, konstruktivní kritiku... Když už jsme u toho, tak by mě docela zajímalo, jestli svůj první komentář opravdu považuješ za kritiku, nemůžu si pomoct, ale dle mého názoru, tipy nejsou zrovna tím správným ukazatelem, proč tu publikovat

katugiro
07. 05. 2009
Dát tip
A o co že se to tu snažíš, než nachytat nějaké hloupé tipy?

Misithiel
07. 05. 2009
Dát tip
Páni, a já hloupá myslela, že tady jde o amatérskou literární tvorbu. Takže ti, co se za každou cenu nesnaží nachytat nějaké hloupé tipy, tady nemají co dělat...

katugiro
07. 05. 2009
Dát tip
Možná jen špatně vidím, ale Písmák se zabývá literárním uměním.

Misithiel
07. 05. 2009
Dát tip
možná jen špatně vidím, ale já pod svým jménem nemám nápis kritik...

katugiro
06. 05. 2009
Dát tip
Sama jsi kritik pod cizí díla napsala kolik? Čtyři.

Misithiel
06. 05. 2009
Dát tip
Dobrá otázka, neboť konstruktivní kritiky se tu zjevně nedostává...

katugiro
05. 05. 2009
Dát tip
Vytřískat z 42 děl 12 tipů, to už vyžaduje kus práce. Zkus se zamyslet nad tím, proč na Písmáka chodíš.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru