Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ignác

02. 09. 2001
3
0
1351
Autor
inside

Ignác Kovács z domu vyšel,

aby napojil svá zvířata.

Blesk ho zasáhl hnedle na zápraží,

a jeho krávy zůstaly na prach spálené vedle něj.

Ty co přežily, skučely a vzpomínaly na hodného pána Ignáce Kovácse.

Jeho děti zůstaly samotné stejně jako ta prostá telata.

I děti plakaly pro Ignáce Kovácse.

Už ho není víc.

Povstanou však noví Ignácové aby svá telata dovedli k řečišti.

Aby své děti vše naučili.

Už ani jedno tele, ni dítě, nebude plakat pro Ignáce Kovácse.


inside
26. 11. 2001
Dát tip
Já si taky myslím že je to pořádná pičovina

blázen
26. 11. 2001
Dát tip
No, kdybych věděl, že každý, kdo sem píše pičoviny, je uranium alias dimitrij alias inside alias jeden můj dobrý kamarád, tak bych se nad tím nesnažil přemýšlet. Ale jelikož jsem si bláhově myslel, že to naspal někdo jiný :), pokoušel jsem se v tom hledat smysl. Máš pravdu, že ve Tvém případě to nemá cenu. Omlouvám se a hluboce se kaju:))). P.S. Kolik máš ještě nicků?

blázen
26. 11. 2001
Dát tip
Jo, a dávám tip. Dostal´s mě.

blázen
16. 09. 2001
Dát tip
Nevím, moc mi to neřeklo...

Vyjan
04. 09. 2001
Dát tip
Blábol. Možná do slabikáře nebo do druhácké čítanky. Patetická banalita, dunící jak prázdný sud.

inside
04. 09. 2001
Dát tip
to Vyjan: Já jsem nikdy netvrdil nic jinýho

inside
03. 09. 2001
Dát tip
já vím, teď už tamn ty chyby taky vidím, ale když píšu, tak na to seru

Albireo
03. 09. 2001
Dát tip
inside, tím víceméně říkáš, že sereš na čtenáře! Literární tvorba bez znalosti jazyka je jako malování barvoslepého.

inside
03. 09. 2001
Dát tip
Albireo, no tak jsem to zrovna nemyslel, ale kdybych se při psaní soustředil na chyby, hůř by se mně psalo. Kromě toho jako někteří ostatní považuji za důležitější to co je napsaný a ne jak.

Astrálka
02. 09. 2001
Dát tip
* pekne zobrazený kolobeh života, kde smrť je iba zárez na kuhu, kolese ktoré sa točí, nespomaľuje :o) * nepáči sa mi iba priezvisko hlavného hrdinu, lebo znie akosi maďarsky

inside
02. 09. 2001
Dát tip
Ano je to Maďarské jméno, nebo cikánské, vyberte si, a není to jedno?????

Astrálka
02. 09. 2001
Dát tip
* bolo by to jedno, no píše sa to s malým "m" :o)

inside
02. 09. 2001
Dát tip
no pardon, pravopis není mou silnou stránkou

Astrálka
02. 09. 2001
Dát tip
* inside, ja som to nemyslela nijako zle s tým Kovácsom, iba mi to prišlo zvláštne, keď je toľko pekných českých mien * priznávam, že nefandím našemu prezidentovi, tudíž som zaujatá čitateľka :o)

Wopi
02. 09. 2001
Dát tip
No, pravopis určitě není tvou silnou stránkou. Ignácové ... dovedli... naučili... Tohle se snad už probírá na prvním stupni základní školy. Je to obzvlášť škoda, když jde o originální a vtipný nápad, takhle ho potopit hrubkami...

Wopi
02. 09. 2001
Dát tip
sakriš - to tlusté písmo jsem chtěl vypnout...

inside
02. 09. 2001
Dát tip
Dobře opravím

Astrálka
02. 09. 2001
Dát tip
* no že sa zas miešam do českej gramatiky, ale keď už je ta potopa, tak som prišla s ponorkou ;o) nepíše sa vo vete //Povstanou však nový Ignácové// v slove nový mäkké "í" ? * rýpalka :o)))

Wopi
02. 09. 2001
Dát tip
Fajn, inside, teď už můžu tipnout. *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru