Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moje citáty

13. 05. 2009
0
5
412
Autor
Lil Karra
Naše rozhodnutí z nás nedělají hrdiny,ale lidi.

Tuhle roly jsme si nevybrali.Jsme tím čím máme být.

Vítěz je ten,kdo překonal smrtelnou nemoc,ten kdo našel svou lásku a ten kdo odpustil.Poražený je ten,kdo si neváží toho co má,ten kdo ve vztahu hledá jen dokonalost a ten co nezná slovo ''Odpustit''

Jak se pozná láska?!Nezáleží na vzhledu,barvě kůže ani penězích.Ale na tom aby si se každý den nevracel s myšlenkou,že váš vztah je jen zlý sen.

Neumět milovat,je jako zemřít a nevědět,že ti toho život měl ještě tolik co nabídnout.

Že pravý přítel neexistuje?!Ale ano!Vždyť pravý přítel je ten,který ti pomáhá když už je vše ztracené.

Láska je jako blesk z čistého nebe,nikdy nevíš kdy tě zasáhne.

Na světě je tak málo štěstí a přeci skoro nikdo si ho neváží.

Každý někoho ztratil,ale s nadějí žije dál...

5 názorů

Lil Karra
26. 06. 2009
Dát tip
tak já to udělám a opravím ;)

Lil Karra
18. 05. 2009
Dát tip
co bys čekala od školačky :D

Sysinka
17. 05. 2009
Dát tip
Zajímavé myšlenky...Ale co ta gramatika? Ten pravopis? :(

joylis
13. 05. 2009
Dát tip
a občas pěkné debily

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru