Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Wopi - básnické "nič" .a znič ...depku

03. 09. 2001
4
0
1922
Autor
vlasky

...kdy si myslí, že mně složí svejma pampeliškama a pavučinkama samodržících..:-))) nuž...slyš barde

 

Dostat námět zcela jiný

a zpracovat pavučiny,

dát do řádků pampelišky,

na to se musíš dívat s nadhledem

/z výšky/

 

Není v moci  netu sítě

soukat ze sebe hned nitě

a žlutým květům odzvonilo

i když Ti to není  příjemné

/ba dokonce milo/

 

Tak snad :  je na řadě Tvůj tah –

Teď  Ty v deseti minutách ….

 

 

 


Derreck
12. 09. 2001
Dát tip
Nuže bando já vám veršík, také jeden povím. Kopí sklopím, jako hošík- nic lepšího nevím. Snad až budu jako kmet, a Vlasky jak růže květ, pak pokořen buď tenhle svět, jako kdysi Děvín...

vlasky
10. 09. 2001
Dát tip
suva :-))) Problém kubistický snad Piccasovi Pablu, zázrak spočívá v tom oprávněném dublu. Pampelišky a pavučiny dát do rýmů, to jde lehce snad opravdu každýmu… Bacil to tuší, Pája chce ještě, zoo váhá, Mahoney mrzutej, ale kde vzít ty něžné kleště, kdy obé k sobě výhní poety se ukuje… Wopi pořád rádoby coby spojené nádoby tváří se, že napoví...

Wopi
10. 09. 2001
Dát tip
Slyš bzukot muší: Bacil cos tuší. Slyš kapky deště: Pája chce ještě. Slyš co se praví: Wopi je pravý (básník) :-)))))))))))))))))))))))))))))))))

Bacil
10. 09. 2001
Dát tip
Jsem z toho jelen docela přesto zde líbí se mi jak je tu pěkně zvesela rozdáván úsměv všemi :-)

Wopi
09. 09. 2001
Dát tip
nerozvážné sůví činy... zapomněla pavučiny... pouze kvítky nepostačí, i když je to možná k pláči... :-))) (téma pro dílo bylo totiž dáno: pampelišky a pavučiny - viz dílo samé a první reakci)

suva
08. 09. 2001
Dát tip
polechtám já pampelišku na žlutavém jemném bříšku polechtám ji jemně dva až třikrát denně :c)

Bacil
05. 09. 2001
Dát tip
Však já to tak ňák tušil :-))

Pája
05. 09. 2001
Dát tip
;-))))))))))) ještě!!!

vlasky
04. 09. 2001
Dát tip
Hle - od neděle do soboty nosíte si kopí hroty ale ten, kdo je brousí nebudou ti s vousy... K čemu potom zbraně tupé ? každý bojovník si v tom přec dupe... :-)) a papouch :-))

Bacil
04. 09. 2001
Dát tip
Lidičky, tož už se nehádéte... ten Papouch má možná pravdu :-)) i když na druhé straně...

vlasky
04. 09. 2001
Dát tip
bacil :-))) to není hádka , to my tak z rozvernosti :-)

Mahoney
04. 09. 2001
Dát tip
a jestli mi nepošlete avízo, tak na vás budu mrzutej! :-))

Wopi
03. 09. 2001
Dát tip
jak Ti to jen sdělit jemně.... pampelišky - ty jsou ve mně chmýřím hladí pavučiny... jenže já jsem dnes už jiný (možná Wopi rozlétne se s padáčky po smutném lese)

Wiki
03. 09. 2001
Dát tip
ale, ale ,ale , copak to tu máme ???? :-)))))))))) Wopi ..TIP !!!!!

hermit
03. 09. 2001
Dát tip
:-))))))))))) zasloužíte oba... tip... :-)))

vlasky
03. 09. 2001
Dát tip
No jo... To se už tak stává- slyší jak roste tráva. Neskláním svá kopí co Ty na to, Wopi ?

Wopi
03. 09. 2001
Dát tip
Vnímat, jestli tráva roste... tohle slyším snad už po sté. Co se týká tvého kopí... doufám, že se brzy sklopí.

Wopi
03. 09. 2001
Dát tip
NECHCI BÝTI PROKLÁT KOPÍM, TO SE RADŠI V DEPCE TOPÍM! :-))))))

Wopi
03. 09. 2001
Dát tip
a eště něco: Ne ženy, to muž má kopí! Proč to někdo nepochopí? :-)

papouch
03. 09. 2001
Dát tip
Zahoď ostré kopí rač sa synku opí len malučko vínka... Kvete kopretinka. :-)

zoo
03. 09. 2001
Dát tip
:-)))))))))

zoo
03. 09. 2001
Dát tip
Tzn. váhám, kdo se tu projevil nejrozkošněji. A nevím. Nevím. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru