Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

(ne)vinná

13. 05. 2009
6
11
973
Autor
Born
Pusťe ji!
Je nevinná!
Vždyť střílela

...až druhá.

A cožpak nejsou dny,
kdy kořist loví
a dravec je jen potravou?

Jako ten večer,
v ložnici
nad řekou Sázavou

kdy prostřelil jí srdce
(hned ve dveřích)
křivou přísahou.

11 názorů

sepiolite
19. 05. 2009
Dát tip
až druhá... tím bych klidně i skončila, nebo zbytek změnila. Báseň se mi potom rozmělnila, což je škoda, protože začala dobře.

Born
19. 05. 2009
Dát tip
Díky všem za přečtení a hodnotící slova. Díky patří i prvnímu seveřanovi.

začátek je fajn, pla očekávání jsem četla dál...nicméně..chtělo by to nějak upravit děj..přerovnat myšlenky..

lele
14. 05. 2009
Dát tip
mne sa velmi páči ten začiatok, potom je pre mna už trochu moc poučujúce, poúčavé.záver by bol tiež fajn, ale ten stred..., neviem.

OffTheLip
14. 05. 2009
Dát tip
s ohledem na délku to má zajímavý spád.....ale jo, tip

píšeš dobře tečka, ty rýmy no.. ani tam nemusej bejt :)

řádek
14. 05. 2009
Dát tip
s vyhotovením názoru na autora si ještě chvíli počkám.. :)

a2a2a
13. 05. 2009
Dát tip
I tento text má docela švih, velmi dobrý nástup, je čitelný, snad až na uměle dosazenou řeku Sázavu, která zde neplní jiný význam než okrasný a volený nejspíše pro rým, tento úmysl ti však jako takový chválím, poněvadž tvoří báseň více skutečnou básní,tedy až na tu Sázavu znovu lehce příjemný rytmus a v první polovině i obsah.

Rajmund
13. 05. 2009
Dát tip
Koukám, že ani nemusíš publikovat. I tak se vyřádíš dosyta.

joylis
13. 05. 2009
Dát tip
začalo to zajímavě, ale tím to pro mě skončilo

Norsko 1
13. 05. 2009
Dát tip
potravou sázavou přísahou, děs

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru