Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ty

14. 05. 2009
3
8
318
Autor
Kulhy
Seš můj vzduch bez něj se nedá žít, seš můj rum bez něj se nedá pít, seš láska co mě stále drží, abych mohl dál jít. Bez tebe si připadám beze smyslu srdce golfový hřiště plný syslů bez tebe je to prostě nic embolie,infarkt, zápal plic Bez tebe to nejde dál srdce je pak prázdnej sál jen tichá moje ozvěna se na celý sál ozývá. Miluju tě a ty to víš, a ničim mojí lásku nezkazíš, šutrem,puškou ani nožem, válkou,btivou žádnym bojem. Kdyby byla šance jak tě mít navěky, bral bych jí hned všemi deseti, a já věřim že ta šance je, a já jí dostanu,samota prohraje...

8 názorů

to by mě zajímalo, když tohle je standard, jak vypadají ti pod laťkou...

Výborně, zařazuji do klubu NovoPísmáků - kategorie "ty naše začátky"! a ještě jeden tip na přilepšenou

Rajmunde ty začínáš být ohavný nejen jako slovo, ale i ve svých komentářích. "Líbí"!!!! Kristepane!

Rajmund
14. 05. 2009
Dát tip
Líbí se mi, kterak splývá dílo s názorem čtenáře.

Je to moc hezký...přesně vyjádřeno co cítíme, když jsme zamilovaní nebo když nás někdo opustí...teda aspoň já to tak cítím...moc se mi to líbí :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru