Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro tebe

14. 05. 2009
2
35
1162
Autor
plomo
Chtěl bych být s tebou,
Myšlenko bláhová.
Chtěl bych tu s tebou
o nás dvou snít.
Chtěl bych být s tebou,
má krásko vínová.
Chtěl bych tu s tebou
dlaň v dlani žít.

35 názorů

reinka
15. 05. 2009
Dát tip
pšt... neruš mě!

Když nevim, tak mlčim, babo!

reinka
15. 05. 2009
Dát tip
no vždyť píšu, že nevim :o)))))))))))))))

To nemůžeš takhle dopředu vědět.

reinka
15. 05. 2009
Dát tip
No, kdyby se cpal do mýho světa... nevim, nevim... to bych asi občas vzala jehlice do ruky, ale určitě bych s nima nepletla :o)))))

Ten člověk evidentně žije ve vlastním světě. To je tvé jediné štěstí :)

reinka
15. 05. 2009
Dát tip
No to konstatuješ velice správně... jen škoda, že si toho nevšiml i můj manžel :o))))))))

Nestraším, nejsem strašidlo. Konstatuju očividný fakt.

reinka
15. 05. 2009
Dát tip
Nestraš!!!!

Tak to se nevdáš.

reinka
15. 05. 2009
Dát tip
Zase dobrej nápad! Ale má to jeden háček... neumím to, dokonce ani háčkovat :o(((((

Vem si sem pletení.

reinka
15. 05. 2009
Dát tip
To neeeeeeeeeeeeeeee!!!! Co bych tu bez vás dělala? Televize a hokej mě neba...

Ty?

reinka
15. 05. 2009
Dát tip
Postřílíte se všichni na vzájem a kdo tu nakonec zůstane?

Animae: Kvůli tobě si příště ustřelím Archieho...

Okrajovat mě nutili již v osmdesátých letech. To se vzalo pravítko, udělaly se ďubky v přesných vzdálenostech od kraje listů (nahoře i dole), pak se to celé propíchlo kružítkem a ty ďubky se spojily čárou, čímž vznikly okraje.

reinka
15. 05. 2009
Dát tip
netušila jsem, že to budeš vnímat pozitivně... viditelně sis polepšil, ale to jen na okraj. Jó, jen tak mimochodem... vnímáš i okraje?

Pravda, tento pozitivní aspekt si musím poznamenat.

reinka
15. 05. 2009
Dát tip
bez ní se ti pak bude líp "kritikovat" na Písmáku... ty žvásty amatérský :o))))))))

I to je možné. Ale jestli mi dají číst podobné žvásty, tak nejenže pokleknu, ale rovnou si dobrovolně ustřelím hlavu.

reinka
15. 05. 2009
Dát tip
"... a přijde den, kdy Pišta poklekne..."

Pozdě, rošťáci! Poznal jsem vás!

reinka
14. 05. 2009
Dát tip
ha... Pišta! Zdrháme...

"...a přijde den, kdy tisícero blábolů povstane a nezanechá jediného přeživšího při svém strašlivém tažení..." praví se v klasice. Kdo mohl tušit, že to bude čtrnáctého května před půlnocí...

reinka
14. 05. 2009
Dát tip
to je otázka...

reinka
14. 05. 2009
Dát tip
někdo má rád rodokapsy, jiný Shakespeara... oba jsou stejně hodnotni, jen o tom navzájem pochybují a v tom je ten problém :o))))))))))

joylis
14. 05. 2009
Dát tip
Blesk nově - pošlete své milé prvomájovou sms každý den!

reinka
14. 05. 2009
Dát tip
není čitatel ako čitatel :o))))))))))

krásné vyznání:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru