Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sen

15. 05. 2009
1
8
366
Autor
Vala

Po dvě dlouhé noci spáti nemohu.

Po dvě dlouhé noci blouzním a sním zároveň.

Po dvě dlouhé noci sním ten ten stejný sen.

Jak kapka deště tančí mezi stromy tak tančí i můj sen,který už dávno není jen mým snem .

Noc zdá se býti delší než-li den a stejně s ní je dlouhý i můj sen.

Můj sen co tančil v kapkách deště vypadal jak harlekín.

A do okna mi vyryl báseň krásnou co každému se divná zdá.

Pak zmizel,rozplynul se jak kapka deště v moři touhy,přání co nemožné se zdají.

A já se jen ptám vrátí se ten sen ještě vyryje mi zas báseň do oken?


8 názorů

Vala
18. 05. 2009
Dát tip
No já vím je to nic moc ale já na rozlišování basniček,veršů atd. moc nejsem píšu co mě napadne a v nějakém rytmu a vazanem verši se opravdu nevyznám.A mělo to znít jako z knihy minulého století:D.A s pravopisem na tom nejsem taky moc valně ale psát mě prostě baví.Jinak díky za kritiku.:) VALA

Rajmund
16. 05. 2009
Dát tip
Petře, zde si pleteš strukturu s formou. Pokud je chce někdo vhodit na hnojiště, musí mít dobrou fyzičku. Jinak nic proti.

petre.ix, ta basen je objektivne vzato velmi slaba. to nesouvisi s nici krvi. autorko, ctyrikrat slovo sen az sebou, trikrat spojeni "Po dvě dlouhé noci" na zacatku versu tesne za sebou, to neni nejstastnejsi. meneni slovosledu kvuli rytmu pusobi neprirozene (po tak dlouhé noci spáti nemohu zní jak z knihy zminulého století). harlekýn se pise s tvrdym y. vyjadrovnai v basni je nevynalezave a neobratne. nazyvas to volnym versem ale neni to on. pokousis se rymovat a o pravidelny rytmus. ovsem na vazany vers se to rymuje malo a rytmus taky nic moc. zkus ot jinak. a mozna pred tim cti nejake dobre verse kalsiku.

Rajmund
15. 05. 2009
Dát tip
Bacha, trhá koule.

Zaprděnec
15. 05. 2009
Dát tip
muselo se tu na písmáku stát něco moc moc moc ošklivého, ale já tomu přijdu na zoubek

Rajmund
15. 05. 2009
Dát tip
Vyryje, vyryje, jistěže vyryje.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru