Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neštastná láska

15. 05. 2009
1
11
591
Autor
hancls

 

                                                                                   Neštastná      Láska

Když vidím tvé ruce, rozbolí mne srdce.

Tvé záhyby těla, kéž by jsi mne chtěla.

Pohybuješ se jak bůh, ty jsi můj bludný kruh.

Holky ti závidí tvou krásu, jsi nádherná i v pasu.

Chtěl bych být furt vedle tebe, snesl bych ti modré z nebe.

Myslím stále na tebe, nemůžu žít bez tebe.

Vím že svádím těžký boj, nevzdám se to se neboj.

Když vidím tvé oči, srdce mi poskočí.


11 názorů

Rajmund
16. 05. 2009
Dát tip
Doufám, že jsme Tě moc nenasrali:-) Literární tvorba je koneckonců ušlechtilejší zábava než pivní maratony.

hancls
16. 05. 2009
Dát tip
Dobrý den všem co my sem psali,děkuji vám za kritiku,pokusím se jí řídit,ale jsem v básnickém směru uplný nováček,a je mi teprve 15 let tak o de mne nečekejte zas takové výkony.

to, co píše Pomerančová, jsem za pátek napsal osmkrát...tak se omlouvám, že používám ironii.

petr.ix: když z deseti přečtených textů , co jsem přečetl, má devět takovouhle úroveň, co asi psát do "hluboké kritiky"?

Rajmund
16. 05. 2009
Dát tip
Petře, pokud někdo vstupuje na literární server, měl by mít alespoň hrubou představu o tom, co vytváří. Alespoň nějakou čítanku pro nižší ročníky základních škol by měl přečíst. Ten kdo chce rybařit, také nepříjde k řece a nehodí do ní botu nýbrž udici.

ale abych byla konretnejsi: 1/ douc se cestinu, napriklad za carkou se vzdy pise mezera a holky se pisou s tvrdym y 2/ toto neni volny vers. jsou tam rymy v ramci versu. pravda, rymy nic moc. /srdce - ruce - slaby rym. tebe - nebe - dost opotrebovany. tebe - tebe - cimrmanovsky/ 3/ vypada to, ze obsah se podrizuje rymu. trpi tim sdeleni basne (a obavam se, ze i pripadni ctenari) zkus hodne cist. a zksu nenechat se svazovat formou. a uvidime.

radim ti dobre, nechtej hlugsi kritiku. ne proto ze byhcom te chtlei sezrat,r ale proto, ze tohle dilko je velmi slabe

Rajmund
15. 05. 2009
Dát tip
Na Písmáku ještě chybí nějaký okrašlovací spolek.

autor je asi úředník na letišti, když se mu dostal do ruky pas jeho tajné lásky...:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru