Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vnímání

16. 05. 2009
0
4
491
Autor
Prknistka

Vnímání

Každý normální smrtelník zaměstnaný od hlavy až k patě proběhne životem jako vítr a příliš se nepozastavujeme nad některými okolnostmi. Občas se zarazíme a říkáme si, :jak je to vlastně možné že tohle, či onohle takhle funguje? A proč to takhle funguje?Ano, někdy vnímáme věci kolem sebe. Když ležíme v trávě a koukáme na nebe někdo z nás přemýšlí o tom co se děje ve vesmíru někdo o tom co ten dotyčný mrak který je právě nade mnou jako co asi vypadá?Drak,pes či snad 3 hlava kočka ?Když chodím z jara po dešti ven mám ráda jak je vše orosené deštěm.Jen tak si procházím kolem keříků a dotýkám se Mokrých lístků a květů nebo když jdu pod stromem, náhle zafouká a mě ochladí studená sprška posledních kapek na listí stromů.Vnímám každou kapku v těchto okamžicích. Ale není to jen o vnímání kapek či listí nebo snad jiných věcí kolem nás ale koukněme se i na sebe.Měli jste někdy někdo z nás možnost vnímat řeč těla?Naše tělo na nás toho prozradí hodně zda-li jsme silní,hubení,malí či vysocí ale i jakou máme náladu či v jaké jsme celkové formě daný den.Měli jste někdy někdo možnost jen tak si přejíždět po něčím těle a vnímat jeho svaly, kosti, postavu každičkou jizvu na noze či ten nejmenší sval na zádech?Přinejmenším záda každého z nás jsou zajímavá.Jen tak si sednout a pomalinku přejíždět rukou po zádech, začít u páteře vnímat každý obratel každý sval, každou abnormálii.Nebo ruce.Když podáváme někomu ruku většinou nám hodně řekne jeho stisk ruky. Ale vnímáme už snad o jestli je ruka jemná jako pírko nebo drsná jako šmirgl papír či zda má dotyčný upravený nehty či ohryzaný. Při podání ruky můžem vnímá mnohem víc. Cítíme jak nám každý kloub toho druhého objímá naši ruku, vnímáme kde je každý kloub té ruky. Či oči? Jak se říká oči jsou brána do duše, a zkusili ste se tam někdy podívat co vidíte v těch druhých očích?Zkusily jste se někdy podívat hlouběji přímo do nitra srdce?Občas se nám stane že nás někdo natolik uchvátí že vnímáme každý jeho pohyb,pohled, úsměv i náladu. Pak začneme vnímat doopravdy to co vnímat máme,řeč těla….


4 názory

Prknistka
17. 05. 2009
Dát tip
Rajmund:ak těď popravdě nevím jak na to reagovat =D

Rajmund
16. 05. 2009
Dát tip
Od plavovlásky bych spíš čekal, že na sebe vychrstne kýbl s vodou a hrbatýmu přejede hřbet hubicí vysavače.

Labud
16. 05. 2009
Dát tip
Todle řeklo tvoje tělo?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru