Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bezejmenná

17. 05. 2009
8
24
2156
Autor
Noumenon
Bezejmenná

Výhled zpoza chladných stěn
zmučeného monotónu,
potemnělé lodžie a
oprýskané šedi,
navrací mi zřítelnicí
okamžiky uvolnění.

S nimiž se má mysl vznáší
nad pláněmi emeraldu.

V auroele vitality,
těch pozdních plejád
slunečního doznívaní...

24 názorů

Bíša
17. 02. 2010
Dát tip
:+)

Noumenon
18. 01. 2010
Dát tip
díky :)

A.H.
27. 12. 2009
Dát tip
*


Noumenon
18. 05. 2009
Dát tip
no a nebo tak .))

ROMYNIKA
18. 05. 2009
Dát tip
blázníš?to nejni sprostý,sprostý je něco jinýho.Třeba Hovno:-)

Noumenon
18. 05. 2009
Dát tip
to je sprostý :))

ROMYNIKA
18. 05. 2009
Dát tip
já to chápu,jen jsem Tě chytila za slovo;-)

Noumenon
18. 05. 2009
Dát tip
na té, ktera ti odpoledni zari prazi do bytu .)) bohuzel jsou panelaky, ktere maji pouze okna na dve strany .)) viz ten nas

ROMYNIKA
18. 05. 2009
Dát tip
panelák,pokud vím,má všechny světový strany.Na které to tedy žije?:-)

Noumenon
18. 05. 2009
Dát tip
Santi€ : to si piš, tam snad ani nazapadá :) věčná naděje...

Noumenon
18. 05. 2009
Dát tip
my ho máme barevný celkem dost, hodně dožluta, ale tam nejde tolik o barvy, jako o to, když bydlíš v zastíněné straně :( celej ten nas slavnej panelak :) je natocenej do vsech ruznych smeru, jen ne tam, kde to zije .)

ROMYNIKA
18. 05. 2009
Dát tip
co kdybys si svět doma udělal barevnější?Určitě ne proto,abys přesatl psát básně,to by byla škoda,ale abys viděl,že to jde;-)

Santi€
18. 05. 2009
Dát tip
slzim, tobe by se strasne libilo v Madridu...

Noumenon
18. 05. 2009
Dát tip
dekuju, ja hlavne porad nedokazu dost sugestivne vylicit to ceho si vsimam, mozna znas ten pocit, kdyz je to doma vsechno vybledly, chladny a nevrazivy a najednou vyjdes ven, a pocitis ten kontrast se svym domovem. venku kde vsechno zari a stromy se hybou a lesknou, ta auroela vitality - to neni nic jinyho nez vyzarujici zivot, nenasel jsem vhodnejsi slova nez byla tato. podzni plejady slunecniho doznivani - ja jsem strasne ujetej na zapady slunce, hlavne v lese, nedo kdyz muzes koukat jak se vsechno pri uplnym azuru odrazi a vrha nadherny stiny, kdy je ta nalada uvolnena a je radost žít. opravdu nejlepsi ukaz co muze byt, je odpoledni slunce pred tim nez zapadne. ta doba je strasne kratka, mozna prave proto se mi to moc libi, ta nepostizitelnost a prchavost... vim ze se basne nemaji vysvetlovat, ale nekdy to bez nich nejde .))

Santi€
18. 05. 2009
Dát tip
je v tom neco...nepojmenovatelneho, po prvnim precteni jsem taky skobrtala o vsechny aureoly...ale doplneno o tve interpretace a nahled do tve hlavy a tveho mysleni, nazoru...hodnotim mooc fajn. te nejak opomijim, te zas zacnu cist :)

Noumenon
18. 05. 2009
Dát tip
TheDave : myslíš jó ? :)) myslím, že ne Time.)) jde jen o to co čteš, někomu stačí na čtení časopis o módě a vaření a někomu zas ne. Z toho Ti posléze vzejde určitá slovní zásoba. Jinak, já se zásadně nechlubím :) A nejsem zastánce toho, že by se mělo zůstávát stále u stejných slov, to je pak kýč, nebo přinejmenším ohraná píseň a nevim jak Ty, ale tohle já namusím. mám rád změnu. Ale díky za názor.

TheDave
18. 05. 2009
Dát tip
To je jako kdyby se někdo naučil nová slova a hned je chtěl někde použít - hned se s tím někde pochlubit :-)

raja
17. 05. 2009
Dát tip
ach tak, pěkný přirovnání:)

Noumenon
17. 05. 2009
Dát tip
to mám ale často je opomíjím :) v 7. patre vidis vsechny lesy jak emerald, coz je takovej nadhernej zelenej sutr .))

raja
17. 05. 2009
Dát tip
ty máš bejvák nad pláněmi esmeraldu?:)

raja
17. 05. 2009
Dát tip
no vidiš, šikula:)))

Noumenon
17. 05. 2009
Dát tip
pred chvilkou jsem ji dopsal, jsem si labuznicky sedel na balkone a napsal jsem tohle .))

raja
17. 05. 2009
Dát tip
první část gut, v druhé škobrtám:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru