Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tragédie v jezeře

Stojím o hlubší kritiku, jen to nechci dávat do arény

Den začal normálně. Přišel ke mně můj kamarád a řekl mi, že vyrazíme na ryby. Odjeli jsme tedy autem k jezeru, kde je plno ryb. Kamarád mi řekl ,,Co takhle se vykoupat?", skočil do vody a utopil se.

21 názorů

Movsar
28. 11. 2010
Dát tip
:-) jo, charms s tím kdysi začal

Anetté
20. 11. 2010
Dát tip
no, mohlo to bejt vtipný, když bys to tak nerozváděl

Připomíná mi to Daniila Chramse...

Histreo
05. 06. 2009
Dát tip
Aha.

Teď si máte domyslet co tam asi je. Připravuju příběh, kde to bude celé. Toto je takové sestříhané.

Histreo
05. 06. 2009
Dát tip
no to dost věcí vysvětluje! a pohádali jste se před, nebo po "co takhle se vykoupat"? Na černo busem, kdyby tě chytli, ty kráso, to by ti zkazilo celý den, bezesporu... opravdu, jen těžko uvěřitelné...

Jenže my jsme se na tom "výletě" ostře pohádali. Proto mi to tolik nevadilo. Jenže to bylo fakt úplně debilní být bez prachů a jet na černo busem domů.

Histreo
04. 06. 2009
Dát tip
v tom případě mi promiň mojí nevybíravou poznámku... jenom, žes k tomu přistupoval no... pragmaticky... "ty jo, utopi se mi kámoš, musim jet busem"... no, zvláštní.

Histreo toto se ale opravdu stalo, ta škola je smyšlená

Histreo
03. 06. 2009
Dát tip
stalo se to stejně, jako ta podpálená škola?

a ta tragédie? Cesta zpátky autobusem?

Azirafal
01. 06. 2009
Dát tip
To si s prominutím děláš prdel, že se utopil. A jestli jo, proč se šel koupat když neuměl plavat? A jestli uměl plavat, stejně se neměl jít koupat když jste měli chytatr ryby a jak známo to ryby plaší. Jsem zmaten. Skončil v pekle. U nás nemáme nikoho kdo by se utopil při chytání ryb.

nonamebeast
28. 05. 2009
Dát tip
jako by to napsal jeden můj kamarád, radikální konce jsou mu zvláště v mluvené řeči velmi podobné... chm..hlubší kritika?..proč se sakra koupal, když byly v plánu ty ryby?

To se fakt ale stalo. Ani slib dodržet neumí... Kvůli němu jsem jel 20 km s ním v autě, nemám řidičák, takže zpět jsem musel busem...

Rabb
25. 05. 2009
Dát tip
raději jste měli chytat ty ryby..

hohoho*

Movsar
22. 05. 2009
Dát tip
to je variace na charmse. mně se to vcelku líbí.

damaxy
22. 05. 2009
Dát tip
kamarát nevie dodržať slovo, horšie, že nemá už ani šancu to napraviť, ach

ROMYNIKA
22. 05. 2009
Dát tip
To je strašná tragédie:-( A z tebe bude jednou velký autor;-)

Rajmund
22. 05. 2009
Dát tip
Myslím, že jako forma ,,úlet" je to dost čajový.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru