Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Je to v prdeli

22. 05. 2009
0
5
770
Autor
Hrůďa
Sedím
Ničemu nevěřím
Pořád si
Dokola
Říkám
Je to v prdeli

Všechno

Co s tím?
Jak pokračovat?
Zbavit se toho?
Čumím do blba...
Bojím se
Do hajzlu

Je to v prdeli!

5 názorů

Levi
23. 05. 2009
Dát tip
Už je všechno v prdeli, už je všechno v hajzlu a moje milá od včera dělá kurvu v pajzlu. - Pepíček Čečil teďka trochu vážněji... ve svým profilu píšeš, že chceš psát, a zároveň, že máš problém se slovní zásobou. ta se dá nabrat jediným způsobem, a to čtením - stejně, jako hrát fotbal se naučíš kopáním do merun a (jsi středoškolák) písemku z dějáku se naučíš tak, že se budeš učit děják. zároveň psaní je tvůrčí proces, kterej je ale třeba vědomě regulovat a upravovat - Emil Hakl o tom říkal, že psát je jako vařit guláš, že i když máš buňky kuchaře, musíš vědět, kdy přidat papriku, jak dlouho nechat zpěnit cibuli na sádle atd. tak si to příště promysli a nějak to dopadne... určitě líp. good luck, mons. h.

Hasdrubal
23. 05. 2009
Dát tip
hovadina bez pointy

Noumenon
22. 05. 2009
Dát tip
to je vazne v prdeli :)))))))))))))))))))

Je. Když člověk musí číst tyhle bláboly...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru