Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lavička

24. 05. 2009
4
10
1052
Autor
Abaddon

Jsi nějaká pohublá a nadáváš na svět,

jíst a pít ti nechutná a za to může fet.

Proč sis tenkrát zahulila a pak ti to zůstalo,

kdyby jsi to nezkusila tohle by se nestalo.

 

Začala jsi s pervitinem,bylas strašně rada,

že už konečně maš svýho kamaráda.

Do toho ty extáze,houbičky a trip,

ale už asi víš,že to nebyl vtip.

 

Potom na zastávce na lavičce ležíš,

vypadáš jak mrtvá a o životě nevíš,

poslali tě na detox,seš ve špitále sama,

k tomu tě dovedl koks-už nejsi moje dáma.

                     .................................


10 názorů

viwian1
25. 01. 2011
Dát tip
Řekla bych, že je to až moc důvěrné. Přečti si to za pár let a pak to zkus upravit. Budeš to brát více s nadhledem.

Madelaine
27. 09. 2009
Dát tip
Tohle je spíš výpověď než poezie, bohužel. Té zkušenosti je mi líto.

Jak za tohle můžeš mít 3 tipy, to je mi záhadou... Tady ti dám dobrej text o drogách, není můj, ale je tam řečený všechno. A správně. POHÁDKOVÁ ZÁVISLOST HLEDÁM ŠŤASTNOU POHÁDKU, KDE NIC NEBUDE NEMOŽNÉ, A U NÍ KOUZEL ZAHRÁDKU A VŠECHNO CO SI BUDU PŘÁT SI NA NÍ BUDU PĚSTOVAT, PAK SUŠIT,KOUŘIT,KATROVAT. ŽE NEŘÍKÁM TOMU„POHÁDKO“! VŽDYŤ ZELENÝ TADY KAŽDEJ HULÍ, MI DOŠLO BRZY,ZAKRÁTKO, A ČÍŇANSKÝ OČIČKA HLOUPĚ SE CULÍ. MARUŠKA ČARUJE A LEDY TAJÍ, CELEJ SVĚT OBĚHNE RYCHLEJ NEŽ VIR, „HEJ NEMÁŠ NA ŠPEKA?“DĚTI SE PTAJÍ, I TO SE DÁ PROMINOUT, ÚSMĚV JE MÍR. LEGRÁCKY DO CHVÍLE,NEŽ TĚ TO UNAVÍ, OPUCHÝ OČI,KSICHT VYSMÁTEJ ZNUDÍ TĚ, VŠECHNO TI ZEVŠEDNÍ,UŽ TĚ TO NEBAVÍ, TEĎ NĚCO JINÝHO, CO Z NUDY VZBUDÍ TĚ, ZVEDNE TĚ ZE ŽIDLE,OČI ZAS NAPRAVÍ. TO JE ZAS POHÁDKA O NĚČEM JINÝM, NOSÁNEK POLECHTÁŠ,HLAVU SI VYKECÁŠ, RADOSTI Z PERNÍČKU,NEBUDEŠ LÍNÝM, KUKADLA ZRCADLA,HEY JAK TO VYPADÁŠ? VŠECHNO JDE STRANOU A JÁ JSEM TEĎ ŠŤASTNÝM! ČASEM NOSÍK BOLÍ,SVRBÍ, POKOUŠÍ SE NAZNAČIT, NAKONEC SE BRÁNÍ KRVÍ, JEŠTĚ SE TI NECHCE BLÍT? KAŽDÝM DNEM TI NĚCO SLÁBNE, ENERGII MUSÍŠ MÍT, TAK O.K. NECHÁM SVŮJ NOS ŽÍT, A NAKONEC TI Z TOHO HRÁBNE, CO SE TAK TŘEBA NASTŘELIT? JO,PRÝ JE TO LEPŠÍ,JO?KDOPAK TO ŘÍKAL? TEN FEŤÁK,TEĎ V NĚM SVĚTLO UVIDÍŠ, LÍBILO SE TI JAK V NÁJEZDU DÝCHAL, A TY UMŘEŠ HLOUPEJ,KDYŽ TEĎ TO S NÍM NEZKUSÍŠ, TAK EUFORICKY SE S NÍM HOUPEJ, A ZA KAŽDOU PECKU MU UVĚŘÍŠ. ŠPATNEJ TO FEŤÁK,CO O TMĚ SE NEZMÍNÍ, UŽ NEMŮŽE,I KDYBY CHTĚL, SVĚDOMÍ NUTÍ HO LHÁT,SVĚTLO ZASTÍNÍ, TO VĚDOMĚ ON NEZAPOMNĚL. PAK PRAVDU POZNÁŠ SÁM,V TU DOBU UŽ MARNĚ, VINA JE NA TOBĚ,MŮŽEŠ MĚ PROKLÍNAT, NO, KAŽDEJ JEDNOU BUDE NA DNĚ, FEŤÁK TĚ SNAD MĚL VAROVAT? TO MUSEL BY UMĚT ČAROVAT,ANEBO MÍT CIT, A UMĚT MÍT RÁD. TOULÁŠ SE ULICÍ, SVÍRÁ TĚ TÍHA, MÁŠ ZMATEK V PALICI, PŘICHÁZÍ STÍHA. A UŽ JSI JIM DAL, CO JSI MĚL, BAVÍ TĚ TO,POŘÁD MÁŠ MÁLO, A ZPÁTKY BY JEN NĚKDO CHTĚL, KDO V DUŠI SVOU NEZAPOMNĚL, OSOBNOST PRODAT SNAD ZA TO STÁLO. A ZASE TO ZEVŠEDNÍ,UŽ JE ČAS PŘIBRZDIT, NE AŽ MOC,NE ZPÁTKY K HULENÍ, TO BY TĚ MOHLO I ÚPLNĚ ZASTAVIT, VYBER SI,DROGOVEJ TRH NIKDY NELENÍ, TEĎ POZDĚ ZJIŠŤOVAT,ŽE BYS CHTĚL ŽÍT. TAK MÁM CHUŤ NA HERÁK,KONEČNOU, DÁL NĚKDO ŘÍKAL,PREJ UŽ NIC NENÍ, TY„PREJ“KECY JSOU TŘEBA TOU TMOU, MOŽNÁ JE TOHLE TVÉ VAROVÁNÍ. DROGY JSOU POHÁDKOU MASKOVANÝ, NA PRVNÍ POHLED JEN RŮŽOVEJ SLON, CHALOUPKY PERNÍKEM OBSYPANÝ, JEN U KONCE NEZVONÍ ŠŤASTNEJ ZVON. JEN STAČÍ SEJÍT TROCHU NÍŽ, HNED V SLZÁCH SLONA UVIDÍŠ, A PERNÍKU SLADKOST,HOŘKÁ SNAHA, VŽDYŤ UVNITŘ JE JEN BABA JAGA, MÁ JISTOJISTĚ SKVĚLOU SKRÝŠ, JESTLI JENÍČKEM JSI,UVĚŘÍS…

Anetté
23. 06. 2009
Dát tip
na mě je to takový moc přímočaře řečený, příde mi, že je v tom málo poezie, asi je to síla sama o sobě, když si někdo píchá heroin, ale je to hezčí nějak zaobalit:)

Abaddon
28. 05. 2009
Dát tip
Díky moc...

Semille
27. 05. 2009
Dát tip
Kdybs upravil rytmus-myslím, že by to tomu dodalo šťávu.Ale i tak si zasloužíš tip, za tu holku, je vidět, že tě dost vzala

Abaddon
24. 05. 2009
Dát tip
Je to ze zkušenosti tak jsem psal a moc o tom nepřemýšlel

joylis
24. 05. 2009
Dát tip
skončila jsem u verše svět - fet....dál to nešlo

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru