Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Botanik

26. 05. 2009
0
34
642
Autor
FAE BOMB

Inspirováno lidovou písní. Tohle se zpívat asi nedá. Navrhuji naštvaně a hlasitě recitovat, případně umocnit energickou gestikulací. Jedině tak vynikne hloubka myšlenek... (Zeppelin- čti cepelín, vojenská vzducholoď)

BOTANIK

Na tom pražskym mostě,

rozmarýna roste.

Na tu svinskou rozmarýnu,

hážu bomby z Zeppelinu,

ta kurva pořád roste!

Až tamtudy pudu,

rozbiju jí hubu!!

Pak jí hodim do přehrady,

narvanou do sudu!!!


34 názorů

no ty ses ale hnup bombicko ;-) v onlajnovce "the west" jenom tyras slabsi a tady by jsi snad chtel kazat o moralcce ?

FAE BOMB
12. 06. 2009
Dát tip
Tak vidíš...!

Saloo
12. 06. 2009
Dát tip
to nemusím, to je jasný

FAE BOMB
12. 06. 2009
Dát tip
Já bych toho chtěl... Třeba papežovu dýku vod "Hitlerjůgent". Se vsaď, že bych za to vod sběratele okamžitě dostal nový auto!!!

Saloo
11. 06. 2009
Dát tip
Já bych toho chtěla, třeba hodinky s vodotryskem.

FAE BOMB
11. 06. 2009
Dát tip
A co bys chtěla...?

Saloo
11. 06. 2009
Dát tip
A nic jiného z toho nevypline ?

FAE BOMB
11. 06. 2009
Dát tip
Pokud složim na vrabce báseň, stejně tam umře!!!

Saloo
11. 06. 2009
Dát tip
Já??? ani né jen razím metodu pokus omyl :) Zabil jsi vrabce, napiš mu báseň, možná ti odpustí.

FAE BOMB
11. 06. 2009
Dát tip
Ty jseš nějaká byliknkářka, či co? Protože já ano. Zajímaj' mě léčivý kytky. V "Písmákovi" jsem za šílence, co rád zabíjí lidi. V reálnym životě jsem vzduchovkou střelil do hlavy vrabce. Na místě byl mrtvej. Do dneška mi ho je líto...

Saloo
11. 06. 2009
Dát tip
Ale dá, a když ne tak se to vyzkouší

FAE BOMB
11. 06. 2009
Dát tip
Rozmarýna je jakési koření, že? Jestli se z toho dá dělat i čaj, nevim...

Saloo
11. 06. 2009
Dát tip
Udělám na ni atentát, a pro vístrahu všem rozmarýnám si z ní udělám čaj :)

FAE BOMB
11. 06. 2009
Dát tip
Sal: Doporučuju vokovaný vojenský boty. Za výsledek ale neručim. Ta rozmarýna je fakt drsná... :-)

Saloo
11. 06. 2009
Dát tip
přesně tak ... :)

FAE BOMB
11. 06. 2009
Dát tip
Sal: Hlavně aby to nebyly boty do tanečních... :-)

Saloo
11. 06. 2009
Dát tip
tak si vezmu dvoje ... :)

FAE BOMB
11. 06. 2009
Dát tip
Thal, to nemám sám ze sebe, to řek' král Miroslav v "Pyšný princezně". Tak to asi bude pravda, nééé?!

FAE BOMB
11. 06. 2009
Dát tip
Thal, plevel se musí vytrhávat i s kořínky, jinak vyroste znovu... :-)

FAE BOMB
11. 06. 2009
Dát tip
Saloo, jsou k tomu speciálně upravený boty. Na rozkopání tý kytky...

FAE BOMB
11. 06. 2009
Dát tip
Rajo, já po městě jezdim s kolečkem plně naloženym tvárnicema... Co kdybych náhodou dostal žízeň, žejo? :-)

raja
11. 06. 2009
Dát tip
Na tom pražskym mostě placá se tam kapr šla okolo moje milá vyšlapla mu oko šla okolo moje milá vyšlapla mu oko až ja tudy pujdu tak si vezmu ruksak dam si do něj čtyři cihly abych dostal žízen..:P

Saloo
11. 06. 2009
Dát tip
a jsou k tomu nějak speciálně upravené noty ???

FAE BOMB
06. 06. 2009
Dát tip
Vrah kytiček... Sám sebe nazývám botanikem... Můžu snad za to, že ta kytka je "botanicky méněcenná"?!

FAE BOMB
05. 06. 2009
Dát tip
Dík...

tak jo, končím. ať se ti daří :o)

FAE BOMB
26. 05. 2009
Dát tip
Super. Rytmicky to fakt moc nesedí, jak uvedeno v prologu. Tendence/směřování- k čemu? Dál- ventilování agresivity literární činností? I kdyby. Naprosto neškodná věc. Kdo nechce, ať to nečte a je to. Mezi vrstevníkama jsem se svou tvorbou kupodivu populární.

vzhledem k tomu, že první řádek navozuje atmosféru chronicky známé lidové písně, dá se předpokládat, že text bude parodií na původní verzi. To bohužel rytmicky naprosto neplatí. Pokud neznáš slovo TENDENCE, tak si tam dosaď třeba směřování... z tvého pohledu je to možná sranda, z jiného pohledu se to může jevit jako ventilování nahromaděné agresivity (tedy česky zloby).

FAE BOMB
26. 05. 2009
Dát tip
Jen si tak z těch veršů dělám srandu. Snažím se nicméně také kritizovat rostoucí násilí ve společnosti a to šokujícím, mnohdy až absurdním způsobem. Zde se obětí bezdůvodného, nepřiměřeně brutálního násilí stala dokonce kytka. Už's pochopil moje dílo, nebo žádná změna? Uvítám hlavně upozornění na chyby v rýmu,pravopisné,atd. Obsah asi hodně lidí nepochopí, jako já například nechápu abstraktní obrazy.

tendence k mírnému poklesu...je to dost pozitivní komentář? :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru