Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

My a oni

26. 05. 2009
1
10
779
Autor
Adee
Vzhledová stránka člověka není důležitá, vždyť krása je ukryta v povaze člověka ...

10 názorů

Adee
27. 05. 2009
Dát tip
Já tohle holce neříkám :-) já jen podle toho žiju ...

adee, jestli říkáš holce tohle, tak jí rovnou můžeš říct, že je ošklivá, ale tobě že to nevadí. Katugiro má pravdu.

Adee
27. 05. 2009
Dát tip
Pro někoho možná ano, ale jiní ocení spíše povahu a dobrotu člověka. Může být nádherná blondýnka ale v hlavě vymeteno. Ale taky může být průměrná až podprůměrná holka, ale popovídáš si s ní o čem chceš, dobře rozumíte si atd...

katugiro
27. 05. 2009
Dát tip
Vzhled je důležitý. Jestli to zatím popíráš, jsem si jistý, že časem (si) to připustíš.

to ti chválím, ale nemyslím si, že by to na písmáku někoho zajímalo. Krom toho je to stejné, jako kdybych napsal citát, že jedna a jedna jsou dvě. Taky podle toho žiju :-)

jo, další objevitel :-)

Adee
26. 05. 2009
Dát tip
Já podle toho žiju !! nevybírám si holky podle toho jak vypadaj, ale jak s echovají, jak vystupují, jestli si s ní rozumím. Tak to zkuz někdy taky !!

Spirit
26. 05. 2009
Dát tip
tyvogo to je teda moudro! na tos přišel sám jo? neke

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru