Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nová hospoda

27. 05. 2009
3
11
1281

Není určeno osobám mladším 18-ti let!!!! Dílo s týká hlavně erotiky, spíš porna, takže pokud se vám toto téma nelíbí, ani se neobtěžujte číst tuto povídku. Odpusťte si prosím rozebírání děje či zápletky, autor nestojí o hlubší kritiku.

„Ne mami nejsem opilá, jo neboj, ano mám klíče, jo jo, ano sedím tu s Janou, ne v pohodě, žádní kluci, jojo pá.“ „Tak co?“ zeptala se mě Jana, když jsem ukončila hovor s mámou. „No to co vždycky – Dominiko chovej se slušně, ve dvě doma, žádní kluci, moc neutrácej, moc nepij, dávej na sebe pozor a tak dále – klasika“ vylíčila jsem Janě většinu našeho rozhovoru, i když jí bylo jasné o čem všem mi říkala. Z Janou se známe dost dlouho a víme o sobě úplně vše. Obvykle spolu chodíme do naší nej hospůdky u mě ní ve vchodě, jenže tam bylo zavřeno, tak jsme dnes v jiné. K pokecu je nejlepší pivko a cigárko. Dneska sedíme na baru, drbeme a probíráme místní kluky. Kdyby byli nějací dva spolu, bylo by to ideální, ale kde nic tu nic. Skoro nikdo tu dnes nesedí takhle k večeru v úterý. Jen u stolku vlevo seděl kluk který usával své pivko a koukal na mou kamarádku. Upozornila jsem ji, že na ni někdo kouká, chvilku po sobě pokukovali, pak se vydala za ním a mě nechala sama na baru. Nezlobím se občas se nám tohle stane, i já sem jí to už x-krát udělala. Zavolala jsem si obsluhu a objednala pivko a poprosila jsem, jestli mi neskočí pro cigára a nenapíše 65,- na účet. Ochotně souhlasil. Když se vracel s cigárama, spočinul pohledem na mém oblečení, fialové triko z výstřihem a minisukně těsně pod zadek. Sondoval mě uplně celou. „Mohu si přisednout?“ zeptal se a já jen přikývla, protože jsem to čekala. Na obsluhu tam jsou dva ale pracuje jen jeden, je tu málo lidí. Proto teď může pracovat druhý a tenhle sedět a tlachat se mnou. Je to hezoun jak sem si všimla. Vlasy takové zkroucené a trošku delší a naprosto krásné modré oči. „Ještě jsem tě tady neviděl, ty jsi tu poprvé?“ zeptal se mě nesměle barman „Jo, ale zdá se mi to tu hodně fajn“ zaflirtovala sem. Najednou se mi ozvalo za uchem: „Dominiko koukám, že sis našla zábavu, takže ti nebude vadit, když se ztratím? Pozval mě domů…“ řekla nadšeně a s laškovným tónem v poslední větě. „Jen jdi a dej si pozor“ řekla jsem dvojsmyslně. Uchichtaly jsme se a rozloučily se, její borec zaplatil útratu za sebe, a zaplatil i celý náš účet. „Ty kámošky“ prohodila jsem na modrookého barmana. „Dominika? Moc pěkné jméno.“ polichotil mi „Já jsem Marek, promiň, že jsem se nepředstavil.“ a já zvedla pulitr na seznámení „Na naše seznámení“ řekl „A na dnešní večer“ dodala jsem. Dlouho jsme pili a kecali a já se dozvěděla plno zajímavých věcí. Třeba že bydlí s kamarádem v centru u hlavního nádraží, že vystudoval před 2 lety hotelovku a od té doby pracuje tady, nemá sourozence, rád hraje basket a bowling, miluje svou práci, holky posezení s přáteli a grilovačky, nesnáší MHD a koprovku a že ti štamgasti co už jsou tu kromě nás v hospodě jediní, tu sedí každodenně do zavíračky, která je za 5 minut. „No já se budu pomalu zvedat“ řekla jsem a začala si sbírat své saky paky. „Vždyť nespěcháš tak tu posedíme, zavíračka nevadí. Já řeknu kolegovi ať jde domů, vyhodíme ty opilce, zamknu, uklidím a můžeme tu být ne?“ navrhl a já souhlasila. Do půl hodiny bylo vše hotové a my pili a kecali dál. Zeptala jsem se na funkčnost juke-boxu, a bylo mi řečeno, že funguje zdarma, tak jsem pustila nějaký ty pecky. Když začala hrát moje oblíbená, vymrštila jsem se ze židle a začala tančit a zpívat přesně jak to dělá zpěvačka ve svém klipu. Marek jen seděl a koukal. Přišlo na scénu kdy zpěvačka dělá sexy pohyby a já je napodobila, nevadilo mi to byla jsem opilá. Na druhou píseň jsem si lehla na bar a začla zpívat v leže. Sváděla jsem ho svými pohyby a pohledy, byla jsem stále odvážnější. Hladila jsem si prsa a vnitřní stranu stehen a on jen napjatě čekal co bude. Zhoupla jsem se s baru a svlékla si triko. „Co děláš?“ řekl poněkud rozpačitě Marek. Já ho jen chytla za ruku a vytáhla ho mezi stoly. Otočila jsem se k němu zády a jeho ruce sem položila na mé boky a začla sem se kroutit a třít se o něj. On pochopil mou hru a jednou rukou vyjel na moje psa a hladil je. Já mu jednou rukou rejdila ve vlasech a druhou držela jeho ruku na mém bohu. Slastně sem oddechovala a byla víc a víc vzrušená. Otočila jsem se k němu čelem a začala ho bez varování líbat. Couvala jsem k nejbližšímu stolu a sedla jsem si na něj o roztáhla jsem nohy tak aby mi byl co nejblíže. Sama sem si sundala podprsenku a vzala jsem mu jeho ruku a dala jsem mu ji pod mou sukni pochopil a přesunul se mi až na stehna. „Tak mi tam konečně strč ty prsty“ řekla jsem nadrženě a on mi vyhověl. Byl překvapený, že nemám kalhotky a že jsem naprosto vlhká. Začal prvně pomalu, ale zjistil, že na to nejsem a začal rychleji. Já si dala jednu nohu na stůl a jednu nechala viset dolů a opřela jsem se o lokty. Už jsme se nelíbali, koukal se jak vzdychám a užívám si to. Dělal mi to naprosto úžasně až sem skoro křičela slastí. Nemohla jsem ho dále trápit políbila jsem ho a klekla si na kolena. Zbavila jsem ho kalhot a zevlékla jsem mu trenky a začla ho kouřit. Užíval jsi to podobně jako já. Nechtěla jsem ho udělat, chtěla jsem ať mě pořádně ojede. Zvedla jsem se a on si mě otočil. Rukama jsem se chytla stolu, předklonila se a roztáhla jsem nohy. On chytil do ruky svůj penis a strčil mi ho tam. Užívala jsem si to a cítila jak ve mně krásně klouže. Vnímala jsem jenom to jak přiráží a chtěla jsem víc. Vytrhla jsem se mu a posadila ho na židli, sedla jsem si čelem k němu a strčila jsem si ho do kundy. Zapřela jsem se o stůl a přirážela co se dá. Udělala jsem se docela rychle. Viděla jsem, že on má práci se udržet, tak jsem mu ho dokouřila. Super zážitek. Ráno jsem se probudila z bolestí hlavy. Zprvu jsem myslela, že to byl sen, ale měla jsem na telefonu 2 SMSky. AHOJ DOMINIKO. VČERA TO BYLO SUPER. TEN BOREC JE UPLNE FAJN ASI SPOLU CHODIME. UVIDIME SE ODPOLEDNE. PRIJDU PRO TEBE. JANA. Tahle mě nepřekvapila, ale druhá dokazovala, že to nebyl sen: AHOJ DRACICE. VCEREJSEK BYL UZASNY. CO SE DNES SEJIT? MAM VOLNO. OZVI SE. MAREK. Paráda. Myslím, že mám novou oblíbenou hospodu.

11 názorů

ROMYNIKA
04. 06. 2009
Dát tip
super/*

Nebýt té spousty gramatických chyb, asi bych to i dočetla...

Nicollette
30. 05. 2009
Dát tip
můj učitel na češtinu říkával, že chceš - li se učit psát, začni u porna... já tohle číst ale nemůžu, zvedá se mi u toho žaludek a přijde mi kapku nevybouřený, když tohle někdo tvoří.. ale proč ne. jen bych z toho chtěla mít ten zážitek, co ty.

ThatGuy
30. 05. 2009
Dát tip
precetl jsem teda jen prvni polovinu s tim, ze stejne vim co se zase semele a uznavam, ze umis i celkem psat... navic kdyz uz jsem dal tip puzzlim, tak to svihnu i sem :)*

A to, že použiješ 26 vykřičníků a paragraf, Ti taky na důrazu nepřidá.

Nikdo Tě nenutil číst si to a pokud Tě to nebavilo, stejně Ti to nedává důvod k tomu abys byla sprostá. Taky jsem četla co jsi napsala, a odpustila jsem si komentář podobného tipu, ač na to mám podobný názor.

jsem si vědoma toho, že tento kousek patří k těm slabším, bude se to lepšit, čekej jich více

priveľa kecov a primálo akcie... :-P

super, nové dielo.. neskôr si ho prečítam...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru