Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hniloba duše

29. 05. 2009
1
0
390
Autor
Makeesek

Trošku jiné verše než běžně.

Kdo lásku nepozná v lidském jednání, kdo rád svůj život vzdá, smrti se nebrání, svou duši dá a zaprodá. Kdo zná i jména prokletých, sluneční září zaplatí, doufá v naději v očích svých, my v létě sněhem zavátí. Kdo nahý jde i vychřicí a koho oheň uhasí, zemře pro srdce bijící a pláče podle počasí. Kdo zpívá růžím pro radost a nezabíjí motýli, má místa v srdci dost a dost, vy lidé láskou opilí! Ten kdo vzal srdce do dlaní a smál se jak moc krvácí, kdo z ptáčka rád se stal saní, z toho se láska pozvrací. Ty dekadence krutých citů, do romantismu naturalismus vlét a z koutků sveřepých mých rtů, rudá a teplá krev se bude lét! A ještě tepe srdce zmrzačené a ještě moc by chtělo žít a ještě žijí city pokřivené, ty hloupá, co sis přála mít? Kdo v tomto hledá zamení, ten pro oči snad nevidí, bílé motýlí mámení, to pro ty co se nestydí. Svou bolest touží vykřičet, s vnitřnostmi vyrvat ze hrudi, vyzvrátit veškerý svůj cit, ať diví se kdo tohle čet a možná Vás to unudí. A popravdě, chce se mi blít! Vyzvracet ze sebe svůj žal, kdyby šel zlehka vybrečet, ať trpí ten, kdo mi ho dal, proč nejsem šťastná? Teď, teď hned.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru