Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Osamělí tulák

30. 05. 2009
0
6
465
Autor
Monty jack

Je to psané v době svaťáku, trochu nosalgické dílo... Znovu se omlouvám za gramatické chyby.

 

 

Liduprázno nikde nic.

V samotě se utápím.

Zájem nikdo nejeví o koráb životem plující,

pořád se jen loučí, v kleci nechci žít!

 

Žít na silnici je nebezpečné,

ve škarpě skví se bodláčí,

vyhrabat se v samotě, těžký to boj pro běžce.

 

Tuláci jsou nejšťastnější,

když mají své cíle.

Záchytný bod končí a toulají se nadále.

 

Na křižovatce najdou přítele,

cesty se jim sloučí.

Ve dvou se to lépe táhne, než v samotě hynoucí!

 

V čase bouře jsou na jiné straně,

od sebe co nejdále.

Dělící čára ukazuje, jak jsou póly rozdílné.

Když však slunce vysvitne, čáry zase zmizí.

Póly jsou důležité,

pro pravdu boží! 


6 názorů

Mno. Jediná otázka - jak může bod, BOD, puntík, tečka, končit? I když je to bod záchytný?

Monty jack
31. 05. 2009
Dát tip
Ale jo prolez, jen s dosgrafii nemam pro to cit... S nazvem a archaismi nestrili, rad je pouzivam, ikdyz to zni ironicky pro dnesni svet. Pro me ma ta basen smysl i pro dnesni svet.

moorgaan
31. 05. 2009
Dát tip
predpokladam,ze jsi neprolezl z jazyka ceskeho...hlavne,ze te nepresla chut psat! - ale stejne mam pocit, ze si z nas tim nazvem strilis!

Oldjerry
31. 05. 2009
Dát tip
Archaicky laděná sbírka myšlenkových útržků s mnoha chybami. Opravit je by dalo méně práce, než se omlouvat... Budeš si asi muset definovat, co je poezie i když - pravda - nejdůležitější je chuť psát. Je jen třeba vědět o čem a dost důležité je - jak...

Arture, já bych tipnul tak 1785 -1820.... už ten OSAMĚLÍ tulák ho prozradil.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru