Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Konec ?

31. 05. 2009
1
8
374
Autor
Slipknot

Chtěl jsem lásku dávat, do žen a krásných slečen ji vkládat.

Chtěl jsem si svích pár snů snít, o rodině, pohodě a štěstí.

Místo toho však jen svou hrdost v chlastu topím, nevím co dál, nevím co stím.

Byla láska, byla veliká, léta roku 2008 se dotýká.

Ovšem jak rychle začala, rychle zkončila, mou naději na lepší zítřky utopila.

Nevím co dál, nevím co stím, v ,já vím, ubohem alkoholu se topím.

Co dnešní ženy potřebují ? Proč po muži jako já nic hezkého nechtějí ?

Mohl bych jim nabýdnout spousty mé lásky ale i pokory tak proč to ženy nechtějí ?

Nechtějí ! Nemá cenu si zoufat, mužu jen v lapší časy doufat, v časy které nepřijdou a mou duši stejně zašlapou.


8 názorů

řídit pod vlivem se nemá, psát nejspíš taky ne...

moorgaan
31. 05. 2009
Dát tip
radši nic nenabízej...

Norsko 1
31. 05. 2009
Dát tip
zase si někdo dělá prdel

Rajmund
31. 05. 2009
Dát tip
Někdo si z nás dělá šoufky.

Anoano. Proto jsem ho taky rovnou neposlal do ...kamsi. Je ještě mlád a evidentně nedozrálý.

Fouraix
31. 05. 2009
Dát tip
r v t: stejně jako tohle :) je to jak výpotek patnáctiletýho alkoholika

Hezky ti to teta Hana napsala. A tipem určitě potěšila. Já tě tipem nepotěším, ale projevím ti tichou účast. Ano, život občas stojí za jedno velké páchnoucí lejno.

Je to upřímné,taky plné chyb.Jako báseň nic tak moc,ale v životě přeju štěstí.Nesmíš být netrpělivý,velkou lásku potká člověk jednou za život,ale potká ji každý.Tip za obsah, ne za formu

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru