Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Šnekovice

01. 06. 2009
16
19
2794
Autor
Kiwagamo´ag

Šnekovice

 

Se šnekem a šnekovicí

Potkal jsem se na ulici.

 

Šnekovice líbala ho, až se začal dávit,

Nešlo jim to dohromady, měla levý závit.


19 názorů

MarK.
25. 04. 2011
Dát tip
..vesele a hrave - ako nekdy lidi na ulici! :) .. *

A.S.Puškin
03. 05. 2010
Dát tip
I Alexander (ne Ragtime Band) tě posílá do druhého kola as tvojí poezií! Saša.

renegátka
05. 01. 2010
Dát tip
Vtipné a přitom zásadní problém.Nešlo jim to dohromady.

Bíša
21. 09. 2009
Dát tip
:-))

avox
25. 08. 2009
Dát tip
tak tohle se mi líbí, ačkoli u nás to býval on - šnekovák, jako že šnekový dopravník, ale šnekovice je taky pěkné :-)

To vím od Oktopuse...tohle jsou dva odkazy.Nejsou stejné.Ale i tak jsem naletěl.Kde nic tu nic...tak ještě jednou.A vida druhá stránka, jsou tu oba.

Bravo! A ty dvojité odkazy vznikají tak, že klikneš na obnovit stránku.

Tak klikám...díky za radu.Už mě tu vynadal Pišta Hufnágl.Ale neporadil.

Děkuji za upozornění,už mi tu vynadal kdysi Pišta Hufnágl.Ale neporadil.

Á, taky neposílá avíza. Když někomu odpovídáš, tak před odesláním klikni na jeho nick v roletě Avíza.

ta šnekovice je hřídel opatrená spirálou.Je vsunutá do trubky a při otáčení hřídelem v trubce šnekovice funguje jako dopravník hmoty.Totéž jako mlýnek na maso.Ale šnekovice jako šnečka, holka s tykadýlky...co může být i chlap...ta Šnekovice, ta mi zamotala hlavu.Závit prostý.

A měla závit Metrický nebo Whitworthův?

Tohle mám rád, jasné a zřetelné, jak by řekla naše češtinářka profesorka Diblíková ( to je ta , co nás naučila číst...)Štěpa

jejdavilda
04. 06. 2009
Dát tip
moc dobré*

Můra73
01. 06. 2009
Dát tip
:o)*

Toscana
01. 06. 2009
Dát tip
no to víš... tohle udělám a bude se mi hlava motat týden, co?? túúúúúdle!!!

jo. nejdřív musíš položit šneka na bok po směru hodinových rušiček a pak teprve zjišťovat závity...

Toscana
01. 06. 2009
Dát tip
No hlavně, když se jim nezauzlovaly oči... :o))))) *t (a bacha na tu levotočivost, ona není tak jednoznačná, hihi)

šnekovice s levou šroubovicí...:o) pěkné.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru