Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rám

03. 06. 2009
0
0
430
Autor
cinda

Vystupuji z rámu obrazu..Rám - okleštění života....Rám - dávaje najevo majetek a bohatství.  Ale co to, ksakru, je to bohatství?

Drahý vůz a velký dům? Fakt? 

Ne, bohatství je láska ,důvěra,teplo a krása...krása možná  pomíjivá, leč tak důležitá v životních úspěších dneška.

Proč tady nejsi kráso? Podporo pro tlučící srdce? Kde jsi a kde tluče? Pro koho?

Jedovatý had s kočkovitou šelmou zápasí o medaili...vidíš? Vsadils? Kolik a na koho?  Kočky ne vždy vyhrají ale nikdy se nevzdávají, protože my jsme jedinečné a vy,pane, jednou hořkou slzu setřete z lící,že jste tenkrát nevěřil rámu,kde my čekaje na vás rozdávali kytičky lidem nevěda, že kytky dojdou a my smutnými staneme se v momentě kratším než chvilka, ve které se moje oči učili neutopit se v těch vašich.

Dali jsme vám vše zpoza Rámu,pane, a vy jste odjel prodávat na trh ve chvíli, kdy jste dostal za nás nejvíc rupií.

                       A to vám,pane,nikdy neodpustím..


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru