Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TO KDYŽ MÁ NĚKDO JEDNOU V NOCI DEPRESI.

05. 06. 2009
2
27
1914
Autor
PiXEL
Někdy mám jen pocit ten, že se strácím.....snad je to jen sen.....který se opakuje každým dnem. A pravě když vidím jak přede mnou bledne zem.....už ať nastane ten den.....kdy nikomu nebude smutno jen. A všichni budou pravdě věřit jen, když v boji za lásku a pravdu nepadnou jako suchá koruna stromu.....když se všechny děti vrátí z boje domů. Tak neměj strach život není krach, bojuj sám za sebe. Buď svůj, buď svá, taková je láska k životu má. Věř sobě či čemu chceš, ale nebuď jak kamenná věž. Co trčí a rozpadá se, inu zdá se že tu říkám kázání, ale není, leč poslouchej život kolem sebe, žiješ jen jednou, tak nežij v ústraní.....

27 názorů

Hrubky a děsivé verše už zkritivovány byly, takže si to odpustím. Jestli ta forma textu není úmyslná, je to možná proto, že si to vkládal v exploreru..jestli je, byla tohle jen blbá rada. Jinak se přikláním k názoru, že tohle deprese opravdu není! A jestli na tom autor trvá, je to urážka všech, co jí trpí i slova samotného.

A.H.
11. 12. 2009
Dát tip
Tolik navazujících rýmú na sebe, to se jen tak nevidí.

Diana
16. 06. 2009
Dát tip
Aspoň se snažíš vyjádřit dobrou, správnou myšlenku. příště se to povede lépe.

PiXEL
14. 06. 2009
Dát tip
Smůla, je to mým denním chlebem… díky tomu tvořím…

Miroslawek
14. 06. 2009
Dát tip
Nepřeji ti zažít, co to je skutečná deprese... a kdo to nezažil, jen blábolí ;o)

kunka
09. 06. 2009
Dát tip
nie, počkám až sa autor dostane z depky a v prípade ďalšieho podobného kúsku, bude určite favorit...

Toscana
09. 06. 2009
Dát tip
Vidím to jako burcující apel na všechny, kdo nikdy nezahulili a neměli následnou depresi z vystřízlivění, převedenou do novátorské formy bez řazení po verších a s užitím takřka absolutních rýmů. Nechápu sýčkování některých kritiků zde, že je to zbytečné - naopak, je to velmi varující. Věřím, že tento text uchopí nějaký raper a dá mu ještě údernější podobu za doprovodu hudby. (Četla jsem i další autorovo dílo Šašek a mám dojem, že toto je velmi zdařilý druhý díl seriálu, jehož byl Šašek prologem.) Bez ohledu na vyjádření některých škarohlídů to vidím na zasloužené P.

reinka
07. 06. 2009
Dát tip
nejsem, Pištíku

Človíčka? Nejseš ty Lucinka Bílá?

reinka
07. 06. 2009
Dát tip
Pišto, nepřeháněj! Věřím v tohoto človíčka... Počkáme, až se vyspí a uvidíme, co bude dál ( s tou klávesnicí teda...)

jako artterapie by to docela šlo, ale devět z deseti psychiatrů doporučuje nepublikovat takové kousky na literárnímserveru. Vedlejší účinky spojené s čtením kritik můžou zcela zlikvidovat dosavadní úspěšnou léčbu.p

PiXEL
07. 06. 2009
Dát tip
Zdravím....Je to tak, ale i přes své mládí mám strasti a vnitřní bolesti, co zavřeli mě do pasti jmenujcí se DEPRESE....Není to recese ani žert, kdo tu bolest nikdy nezažil, ať toto dílko neřeší a nechá ho bejt. :) :) p.s. Rozebrali jste mě dokonale....díky....

Navrhuji zabavit autorovi nejen klávesnici, ale veškeré psací potřeby obecně.

kunka
06. 06. 2009
Dát tip
Reinka s Paganom to zhodnotili výborne. Ja s ohľadom na vek a hlbokú depresiu autora počkám na prípadný ďalší pokus a aj keď tá kamenná věž je výborná,zdržím sa tipu.

jejdavilda
06. 06. 2009
Dát tip
depky při hledání smyslu svého já patří, nehodnotím

reinka
05. 06. 2009
Dát tip
Autor přes své mládí trpí patrně silnou depresí, která mu nedá spát a vrhá ho do marného boje za lásku, což vzhledem k jeho věku není nenormální. Sen, den, zem a zejména jen se nádherně doplňují během první části díla. V druhé polovině dojde k nenadálému obratu... nastupuje optimismus spojený zároveň s káravým prstem vztyčeným nad sebou samým... Autor si nedokáže odpustit povzbuzení formou vlídného nakopnutí a doporučení, jak šťastně žít... moc pěkné ...P

moorgaan
05. 06. 2009
Dát tip
v noci mas spat a ne se nervovat!

Rajmund
05. 06. 2009
Dát tip
Depresivní to tedy je

Miroslawek
05. 06. 2009
Dát tip
Že nedáš dohromady kloudnou holou větu je jedna věc. Ovšem alespoň pravopisných chyb jsi nás mohl ušetřit. Až strašidelné neumětelství.

Thérése
05. 06. 2009
Dát tip
změť frází

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru