Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Where Is Love

06. 06. 2009
3
12
312
Autor
JustAnBoy

Ahoj,

jmenuji se Jack a hledám v tomhle divném světě lásku.

Když jsem byl malý kluk, slýchával jsem reklamy, které říkaly “U NÁS V TESCU NAJDETE VŠE!”. Jednoho dne jsem tedy rozbil prasátko a pelášil si koupit svou vlastní lásku. Ptal jsem se paní za pokladnou, ptal jsem se paní u salámů, ptal jsem se dokonce pana vedoucího, kde že bych tady lásku našel. Všichni na mě jen hloupě koukali a já pochopil, že tady už asi lásku vyprodali…

Když jsem byl větši kluk, slýchal jsem kamarády, kteří říkali “VOLE PŮJDEME ZAKALIT, NA STODOLNÍ JE VŠECHNO. Jednoho dne jsem tedy otevřel svou pokladničku a pelášil na Stodolní sehnat svou vlastní lásku. Ptal jsem se kluků, kde že tady najdu lásku. I tentokrát na mě všichni jen hloupě koukali a já z jejich slov “SER NA LÁSKU PIČO” pochopil, že tady už lásku asi taky nenajdu…

Dneska už jsem velký kluk, a nedávno jsem slyšel kamarády, kteří říkali “GŮGL TI NAJDE VŠECHNO”. Jednoho dne jsem tedy navštívil gůgl, s nadějí, že mi konečně najde svou vlastní lásku. A opravdu, gůgl mi našel 9 530 000 odpovědí na dotaz "láska". Kliknul jsem tedy na první odkaz a vše co po mě chtěli bylo jen číslo mé kreditní karty. Tak málo za lásku? Jediné co mi však poslali bylo pár hanbatých fotek a vir k tomu jako bonus. No a tak jsem pochopil, že ani na gůglu svou lásku nenajdu…

Takže, lásku jsem dodnes nenašel, ale budu ji hledat dál… Lásko, jestli tohle čteš, prosím ozvi se.


12 názorů

BBarkku
08. 06. 2009
Dát tip
začátek se mi dost líbil, ale pak to začlo být spíš trochu tragický než fejetonový.Takže mi bylo Jacka líto, ale poznámka o viru- to bylo dobrý-ten totiž můžeš chytit i od normální "živé" lásky, tak bacha;)

BBarkku
08. 06. 2009
Dát tip
začátek se mi dost líbil, ale pak to začlo být spíš trochu tragický než fejetonový.Takže mi bylo Jacka líto, ale poznámka o viru- to bylo dobrý-ten totiž můžeš chytit i od normální "živé" lásky, tak bacha;)

Rabb
07. 06. 2009
Dát tip
Jack nakupuje v Tescu? :-) jinak spíše povídka, než-li fejeton.

Můra73
06. 06. 2009
Dát tip
Přeji ti hodně štěstí při hledání lásky i v dalším psaní. Tohle se ti povedlo

Ninka
06. 06. 2009
Dát tip
Trošku rozšoupnout slovní zásobu a bacha na ten fejeton!!! Je mrška zrádnej:-)

Fairiella
06. 06. 2009
Dát tip
jo a ještě mě napadlo: láska se nehledá ani nekupuje, lásku je potřeba pěstovat, tak možná proto jsi ji nenašel.

JustAnBoy
06. 06. 2009
Dát tip
Netřeba, děkuji za doporučení. =)

Fairiella
06. 06. 2009
Dát tip
Jo, on to dokonce má být fejeton :) No... tak to doporučuju pár věcí nastudovat o fejetonu. :)

JustAnBoy
06. 06. 2009
Dát tip
Tak ono to je proto fejeton, že... Taková infantilní asurdita a nesmyslný kolovrat =) Wo to totiž šlo kolego. Nicméně děk-uji za názor/y

Fairiella
06. 06. 2009
Dát tip
mně to přijde dosti předvídatelné a to opakování by bylo dobrý, kdyby se neopakovaly takhle velký části, pak je většina textu jen věta "nedávno jsem slyšel kamarády/kohokoli", "jednoho dne jsem vysypal prasátko/spustil internet", "pochopil jsem, že tady lásku nenajdu"... je to jak pohádka o zlatý rybce, jenomže mně, na rozdíl od Elleanor, vtip a úder v dílku schází. Byl by to asi ale dobrej kolovák :-)

Elleanor
06. 06. 2009
Dát tip
Tak tohle je opravdu velmi povedené, vtipné, úderné! Originální nápad, v jehož zpracování nic nechybí a ani nepřebývá. Dávám TIP a těším se na tvé další dílko.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru