Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Třeba by mě Bukowski pochválil

07. 06. 2009
4
14
935
Šla jsem temnou ulicí, na nebi hvězdy zářící.
V tom se zjevil on, mého srdce šampión.

Vyskočil z poza blízkého rohu
a počůral mi nohu.

Tak jsem se ho lekla, až mi celá změkla.

Stačilo pár krátkých chvil, už byl ve mně, Hurá! Ryl.

Šup sem, šup tam! Křičel pán. Já už se snad udělám!

14 názorů

ehm... tak nevím jestli by to Bukowski unesl :-D

Bukowski možná, já ne.

Ty jo, to je brutál.To bych si nedovolil ani já.Ty jo,blbůstky?? My asi budeme muset požádat písmáka o nějakou zvláštní kategorii.Hradec?? "T"

Azirafal
15. 06. 2009
Dát tip
Hehé to je pěkná blbost :D Ale málem jsem spadnul ze židle smíchy, * tip :D

rozesmálo :D

Vaud
08. 06. 2009
Dát tip
Bukowki?

Děkuju moc za priznivost,,jsem rada.ze to aspon nekoho pobavilo:-* diky:))

Toscana
07. 06. 2009
Dát tip
VT Marvin - my neříkáme podprda, ale práskačka (kvůli zvuku, který to vydávalo, když nám kluci na zádech z tohohle prádla vyráběli prak, kterým nás stříleli do páteře), ale tohle mě fakt odprásklo taky... Raja měla pravdu - cháááááá, jsem si to představila a budu se smát možná ještě i v noci ze spánku. :o)))))))))) autorce *t za originální příspěvek do lyricko-melancholických písmáckých vod.

raja
07. 06. 2009
Dát tip
dáme avi Toscaně, to je její gusto:P

raja
07. 06. 2009
Dát tip
tak to je prda ovšem:)

Kouzelník
07. 06. 2009
Dát tip
Myslíš, že by ti pochcal nohu?

sharik
07. 06. 2009
Dát tip
myslíš že by pochválil?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru