Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

09. 09. 2001
2
0
563
Autor
huasca

Tuhle báseň věnuji ženě, která mi dala život. Ženě, které si nesmírně vážím - své mamince. Miluji Tě, mami!!

Maminko, jsem dítě tvé,

buď prosím i ty má.

Neopouštěj mě;

Vrať se a dej mi část svých citů,

nechoď pryč

a obejmi své dítě,

utři jeho mokrou tvář

a daruj mu svůj krásný  úsměv.

Vrať se mámo k nám,

vrať se; a  - i já Ti svou lásku - konečně dám.

Ulož mě k spánku, pomož mi

a polib mě.

Buď silná, jsem tvá a patřím ti,

jsem část tvých problémů, lítosti a radosti,

jsem kus tebe mámo, tak se vrať!!

Kdo se o mě postará,

když mě necháš tady stát?!

Chci tě mámo,

napořád!!


Kittie
25. 09. 2001
Dát tip
Fakty to chytne za srdíčko, je to fakt... nevím co z té básně mám vlastně poznat, nevím, zvláštní pocit, ale ani já se k ní nechci nijak kriticky vyjadřovat, není to ten druh...

huasca
11. 09. 2001
Dát tip
Jedno je jisté, na Lunetiky jsem OPRAVDU nemyslela, když jsem to psala. Ale jinak dík.

Astalavista
09. 09. 2001
Dát tip
Asi to pro tebe má velkou citovou hodnotu, ale to zpracování mi přijde jako z dílny Lunetiku.

James
09. 09. 2001
Dát tip
Myslim, ze Tva maminka zna tu basen celou, i kdyz slovy jinymi.... a je to nadherne z tlukouci castecky hrudi.....

James
09. 09. 2001
Dát tip
Astalavista je jediny clovek kteryho tu z pismaku znam osobne a ktery me vlastne na nej privedl!!!! Je mi to docela lito, ze to byl zrovna on. Sice myslim, ze on asi nevi kdo jsem ja, ale ... Proc zrovna myslis, ze Tvuj styl a uhel pohledu jsou temi spravnymi na posuzovani veci... Ach Vy kritici... Ta basen ma preci daleko jinou hodnotu... Tam nejde o styl, slova, ... je to vyjadreni lasky k zene jez umoznila zit proboha!!!!!!

Huckleberry
09. 09. 2001
Dát tip
Myslím, že za to jak to dokáže chytit za srdce si to zaslouží tip.

Astalavista
09. 09. 2001
Dát tip
James: Je jen jeden úhel, ze kterého lze posuzovat něčí dílo, a to je ten vlastní. Nejsem schopen soudit z pohledu někoho jiného. O svém stylu bych se radši nerozepisoval, neříkám a nikdy jsem tak ani neučinil, že je správný, každý se hledá. Na mě to zkrátka udělalo ten dojem, který jsem popsal, a nedokáži to vyjádřit jinak.

Mámalibor
09. 09. 2001
Dát tip
INO, nebo jak to tam bylo ??? kampak ti ta tvoje maminečka zmizela má se vrátit a odkud víš,co,když tak pláčeš tak běž s ní nabo za ní copak musí mámy pořád dělat jen a jen co co jen vám se líbí vždyť se to stejně a pouze pořád dokola úplně opakuje a nikdo nic a nic pořádnýho jinýho nevymyslí no a tak co no :-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru