Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Drogy

11. 06. 2009
1
12
1681
Když začne člověk kouřit
bude se mu život bořit
opustí ho partnerka
a on neví, co by
a jediným východiskem
se mu stanou drogy
začne se na svět dívat
přes dno sklenice
nakonec skončí pod zemí
hluboko velice
proto pít, kouřit se ti může líbit
ale co naplat když si můžeš život zkrátit
nebo nedejbože celej ztratit

12 názorů

neroušek
04. 07. 2009
Dát tip
*

Jak se někde píše o drogách a tak, je to pokaždé taková slátanina, že si snad něco šlehnu! P

Toscana
13. 06. 2009
Dát tip
Hluboký apel na realizaci asketického života bez drog, alkoholu a tabáku. Ale co naplat, když si vším tímhle můžeš zkrátit život, že? Nakonec proč tu strašit do devadesátipěti, jak tu vyhrožuje Aleš... Myslím, že se po přečtení tohoto dílka všichni sedmáci obrátili jako Ferdyš Pištora a začali se ládovat zrním, zeleninou na všechny způsoby a pít jen minerálku - inu, roste nám velmi zdravá generace. Obávám se však, že pouze tělesně. :o))) A v rámci toho přidávám P (jako proso nebo pohanka)

blbjenka
12. 06. 2009
Dát tip
pod zemí hluboko velice - to mě pobavilo. skončit mělce velice je lepší? říkance v 7. třídě to asi tak odpovídá - ale co my tady s tim? doufám, že sem nepřijdou všichni zveřejnit své říkanky ze základky a doufám, že dneska už víš, že přes se nepíše se z ... ?

to je takova rikanka, na zakladce v 7 za nama prisli policajti na besedu o drogach a kazdy mel napsat nazor. vim je to neohrabany, ale ta myslenka, ze vsechno neni vesely a clovek je stale necim ovlivnovan o to mi slo

to je takova rikanka, na zakladce v 7 za nama prisli policajti na besedu o drogach a kazdy mel napsat nazor. vim je to neohrabany, ale ta myslenka, ze vsechno neni vesely a clovek je stale necim ovlivnovan o to mi slo

Notreal
11. 06. 2009
Dát tip
ales - barva, optimismus a veselost tomu rozhodne nechybi ... ;) Nektere partnerky koureni primo vyzaduji. Nevedet co by je cista nuda, ta se da zahnat treba kourenim a nebo hledanim te partnerky. Pres sklo sklenice se diva skoro kazdy na svet, je tu prilis mnoho slepych lidi. Pokud vidis ten svet alespon pres to tenoucke sklo, tak si na tom lepe jak oni, to mi ver. Nedejboze boha.

celkově pesimistické vyznění básně by se dalo zachránit jedině tak, že by autor hned po prvním řádku přestal kouřit. Neopustila by ho dívka, nezačal by pít,ani fetovat a v klidu by se dožil spokojených devadesátipěti let v domově důchodců... A napsal by o tom optimistickou, barevnou a veselou báseň. (P)

klidně brát, ale hlavně nepsat poézii, bych si prosil!

Rabb
11. 06. 2009
Dát tip
jasné.. nebrat, jsou to strašný sračky.

Vaud
11. 06. 2009
Dát tip
neber drogy budes grogy

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru