Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

kopulace mezi velmi velkými kartáči

11. 06. 2009
1
6
386
Autor
golfista56

Šlo břicho samo světem

 

S Pavlou jsme se seznámili úplně náhodou, tak jak to v životě chodí. Tenkrát na parkovišti mě ani nenapadlo co všechno s touto ženou zažiji. Tak jak to mezi námi obchodními zástupci a reprezentanty chodí, se potkáváme a žijeme na benzinových pumpách a parkovištích hypermarketů. Na jednom z nich k tomu setkání došlo...

Náš rozhovor se od rutiny stočil k obsahu bílkovin v dětských výživách nadnárodních korporací.

Její znalosti chemie byly velmi hluboké. Především přednáška o chvění elektronů v atomových pyscích byla přinejmenším omračující. Fronta na myčku se pomalu zkracuje. Za chvíli na mě přijde řada.

,,Pojď do auta ke mě, dopovíš mi to uvnitř´´, řekl jsem. Nastoupila. Rozhovor pokračoval ...

Po vsunutí auta do přítmí myčky najednou ztichla a začala se svlékat. Nechápavě s přerývaným

dechem jsem sledoval její ňadra. Během chvilky byla beze slova jen v kalhotkách, auto již bylo

mokré a kartáče se blížily a rozstřikovaly pěnu všude vůkol. S mnohoznačným pohledem otevřela a vystoupila do rachotu mycího stroje. Kartáč z ní serval kalhotky. Nahá vylezla na kapotu auta a přitiskla svůj podbřišek na čelní sklo vozu tak, abych ho dobře viděl. Šrámy od kartáče byly dobře patrné.

Rotující kartáč se blížil a celou ji zrotoval.   Křičela rozkoší nebo bolestí? Nebo bolest je její rozkoš?

Je mi to jedno, vystupuji a než se kartáč vrátí vnikám do ní. Naše zmítající těla zkrápí horký vosk

leštícího programu. Kapotu vozu skrápí moje sperma. Kape z Pavly....Kartáč se vrací, utíkám do vozu

a Pavla se opět tiskne na sklo a nechá se orotovat kartáčem, velmi velkým. Mě už to po orgasmu

moc nezajímá. Vyjíždím z myčky, v zrcátku vidím Pavlu v louži na zemi, z okénka vyhazuji její šaty

a odjíždím.


6 názorů

moorgaan
11. 06. 2009
Dát tip
kazda zenska ma rada poradny drbani na zadech!!!

Rajmund
11. 06. 2009
Dát tip
Jen do toho, autoři! Písmák je splachovací a gumovej, nic se mu nestane.

řádek
11. 06. 2009
Dát tip
mám podezření, že šlo něco, co bylo níž, než břicho... hm.. :)

joylis
11. 06. 2009
Dát tip
:-D

ZDAR!

no nazdar...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru