Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Le apocalypse bleu

17. 06. 2009
3
4
640
Autor
Kakadu-René

Nikdy nedávejte mravencům cukr na přilepšenou, nebo snad napřilepšenou? :)

Malá krabička, v ní menší modro, v něm šestnáct mravenců. Sedí a čekají na pokyn, jenž příjde shora. Až jejich bohové cestu jim ukáží dle pokynů z příbalového letáku. Tepou a kutají, koušou a rdousí štoly, vynášejí na povrch sebe a vnitřnosti modrého intimna. Dolů a vpravo, kous hroudu, čelem vzad, zpět nahoru, náklad podepsat a se sklopenými tykadly jej ve skladu odevzdat. Den, co den, noc, co noc, neděle i svátky a přestupné dny. Až jednoho dne, nebe se otevře a shůry spadne bílý dar. Co počít si s ním? Zkusit, či nezkusit? A proč vlastně né? Vžyť spadlo to z nebes. Tak pěkně do řady! A jen v rámci kasty! Jo - rendlíky s sebou. Okusí a rozpoutá se modré inferno. Netuší, že jejich bohové si na bohy jen hrají, a jsou pohříchu mravenců neznalí....

4 názory

Prosecký
26. 06. 2009
Dát tip
Jako nápad to není špatné. ... pokyn, jenž ...

člověk by je aj politoval - pokud by se mu nestěhovali až do bytu... :o)

To veru neviem, ale keď začali kapať, tak u toho bola celá kancelária... :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru