Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zařvat si je spokojenost

12. 09. 2001
0
0
807
Autor
Nebásník

ZAŘVAT SI JE SPOKOJENOST

 

Každej z nás má ňákej ten svůj tunel , kam si vobčas potřebuje zařvat , to co ho zrovna trápí .

...

 

Spokojeně vodchází , když mu vozvěna voznámí , že tam na druhej straně má někdo stejnej problém jako von .


...


Myslíš si to taky ?


Fée
09. 01. 2003
Dát tip
Zcela Tě chápu... alespoň v tomhle ohledu......... nahlas...hodně nahlas...

Prokletí
07. 09. 2002
Dát tip
Mám stejnou chu´t, není nic lepšího, než si otevřít okno a torchu si zakřičet, až do chvíle, kdy člověk ztrácí dech a trochu se mu motá hlava,m člověk si pak připadá hrozně čistej ;o)))) Dík m.

Petulka
25. 09. 2001
Dát tip
No je mi z toho smutno, když zjistím že se někdo trápí stejnou věcí jako já. Ale řvu si potichu, do svý dušičky, tam se vypláču, abych ostatní taky nerozesmutnila, nebo jim některým dokonce neudělala radost že mi není o.k. A pak je mi líp :)

Climaster
13. 09. 2001
Dát tip
...já se většinou podobně vyjadřuji, když mám vztek a ne problém..(asi to spolu souvisí)...a to tím (např.), že vemu palici a rosekám na co příjdu....teda ne ušlechtilý věci...:))))

Wopi
12. 09. 2001
Dát tip
Ší, to je sice pravda, ale někdy si pěkně zařvat do tunelu má stejně něco do sebe :)

Gastarbajtr
12. 09. 2001
Dát tip
já se vyřvu docelá rád...a kamkoliv...:-)

Šílená
11. 09. 2001
Dát tip
ne...:o)....skřížim nohy, zavřu oči...pět... deset minut....a je po problému:o) šetří to hlasifky;o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru