Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lov velryb

21. 06. 2009
0
0
440
Autor
Otik
Japonci loví velryby i s mláďaty!Prý je to pro výzkum.Žádný výzkum neexistuje, jelikož Japonsko neuveřejnilo jeho výsledky.Myslím, že je loví dost dlouho na to, aby něco zjistili.Takže maso z velryb, lovených pro výzkum zřejmě končí v obchodech.Dalším šokem pro svět jsou fotografie, které vidíte nehoře.Poukazují na krutý lov.Navíc je zde jasně vidět velrybí mládě.Fotky uveřejnil australský tisk.Austrálie jasně vystoupila proti tomuto lovu.Zakázala Japoncům lovit u australských břehů.Spor mezi Austrálií a Japonskem se tak znovu vyhrotil.Podle Japonců jde o fotografickou propagandu.Zabíjení podle nich probíhá co nejlidštěji.Australská vláda vyslala za japonskou velrybářskou flotilou loď Ocean Viking, která pořídila fotky těchto velryb, které se následně dostaly do australského tisku.Austrálie mimo jiné tvrdí, že Japonsko provádí vybíjení velryb, které je může vyhubit.Japonsko se brání, že velryb je dostatek.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru