Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Postoj k tvorbě

24. 06. 2009
0
19
1085
Autor
Hemp

Nabízí se otázka kdo je vlastně výkladem více omezen,autor když vyráží ze sebe vzpomínky vzájemně rozmíchané až absurdní,nebo čtenář tehdy kdy příběh rozvaluje se mu stránku od stránky jako velké netušící nic.

Když už píšu a snažím se publikovat mezi přátely proč se mi nedostává zpětné vazby Připouštím že to co se z moji hlavy dostane až k někomu jako něco co připomíná s trochou nadsázky básnícký pokus o spojování zdánlivě volných asociaci které na sebe nabaluji se zřejmým záměrem a to cíleným využití možností slovoskladby,jak je patrno v několika úryvcích: -kudy ven kdyz uzavrel ses v sobe a chranis se z venku -Vylomení za bytím na lomenné svobody -obýjení na prstencích v další prach,na mrak nesoučasna -kde je tma tam čas není tak proč se pelest v matraci proleží a chátrá -napadají mě pod víčky tyhle věci a na řádky je napínám stejně pružně Tak snad je patrné,že chci po každé části takoveho textu díky jeho syntaxám nad kterými "zůstává rozum stát" málé ale do budoucna věřím patrnější pozastavení a snad i zamýšlení nad poselstvým které zas až tolik nepotřebuji křičet do světa ale pozornost kterou zhodnocením pár postřehnutých faktů jako zpětnou vazbu po něčím přečtení věnuje ten či ta pro moje uši.A to je zadosti učiněňím mě a mím řádkům na kterých si čas od času někdo všimne slovních obrazů které seč to jde,plním do konečného výsledku-pro tolik lidí nesrozumitelného. -Na pár řádků si teď ponechám prostor pro krátkou stylizaci postřehu už né tolik vzdáleného masám(doufám): -Nemusím zabýhat daleko vždyť tvorba psaním je toho nazorným důkazem autor na svém -mediu vytvoří svou prací náhled do svého nitra-které nám prezentuje v tak syrovém stavu jak jsme ochotni ho přijmout díky jeho tvorbě kterou dal na odiv davům které ho prozměnu skrze svoje postoje a názory vnímají -faktem na zkustečnosti zůstává že autor je jeden a když ho spektrum společnosti přijme jako tvůrčí osobu -pak divák nepotřebuje vysvětlení obsahu,veskze to přijímá svoji roli ve které se nechá kulturně obohacovat -předkládanou prací na které je dané téma jenom s detailem nemožnosti změnit pohled ostatních pozorovatelů -a to proto že jedině autor určuje úhel pohledu.

19 názorů

Toscana
24. 06. 2009
Dát tip
Kristapánajána, už jsem na Písmáku viděla ledacos, ale tak totální masakr češtiny jak v "díle", tak v reakcích na kritiky, to ještě opravdu NE!!! Autorovi bych z celého srdce doporučila, aby si dřív, než začne něco psát, zopakoval učivo základní školy (ročníky 1. - 5.), jinak ať napíše cokoli, úrovní gramatiky to pohřbí už na startu. Zde je možnost věnovat se samostudiu: http://www.ocestine.cz/gramatika/

Hemp
24. 06. 2009
Dát tip
Moje pro vás nezvučné neologismi jsou mojí součástí kterou nemužete popřít tím složiťejší je rozborka která pro vás neznamená nic víc než rozhazování vám sice smysluplných porcí již jednou strávených pozastavení ve kterých sem nebyl schopen vyčíst nic o postřehu

Mohl by to být taky Prostoj v orbě.

docela mě mate ta autorova práce s češtinou. Nedivil bych se, kdyby se i za názvem skrývalo něco úplně jiného, třeba Postroj k orbě...

beru zařazení do klubu zpět, dílo neodpovídá pravidlům pro klub...

dovolil jsem si tvé skvostné dílo zařadit do našeho diskusního klubu. Nenech se odradit názvem klubu, stejně jako já jsem se nenechal odradit rozsahem a hloubkou tvého díla. Nelituji. Hrabalovský rozmach ve spojení s rebelským přístupem k češtině dává naději, že sběhlejší kritik odhalí ještě větší hlubiny (případně výšiny) tvého díla, ke kterým jsem já sám neměl šanci se dopracovat...(p)

další shluk slov...

Hemp
24. 06. 2009
Dát tip
nesouce se přes práh roků patrně ztrácím hrdost jež bere mi ve svých nízkých domech nevysoko pod stropem možnost nasadit si svou korunu v oň ech očích zračí se posměch

dvojtečku jsem našel. Jinak nic... Kdyby ses zapisoval do kursů tvůrčího psaní, doporučuji připlatit si několik lekcí českého pravopisu. Skuteční intelektuálové si na něm dost zakládají :o)

Hemp
24. 06. 2009
Dát tip
aleš-novák Tak teda ducha myšlenky já vydím za dvojtečkou po které jinými slovy následuje popis mých myšlenkových pochodů. Tak si zkus dát rozborku zborku:prázdný papír je jako chuchvalečky prachu pod postelí kde se nic nezmění dokud nezačne zvýřením k míchání a spojování malích obláčků až k jejich vyválení se spolu a spojení

nenašel jsem myšlenku, natož ducha...:o)

Hemp
24. 06. 2009
Dát tip
připouštím že nabýdnuté estrádní dílko se nese v duchu myšlenky:nakládám si na bedra mysli vize a pak se propadám jako nůž do podmáslí

ani jsem to nedočetl...Květoň to řekl za mě.

mezi přátely/ z moji hlavy/ básnícký pokus/ volných asociaci/ málé/ nad poselstvým/ po něčím přečtení/ je zadosti učiněňím mě/ mím řádkům/ zabýhat daleko/ nazorným/ na zkustečnosti/ veskze to přijímá ... To jsou chyby, které nutí čtenáře vnímat text jako komický, bez ohledu na jeho obsah. Proto se závěrem stati, totiž že "jedině autor určuje úhel pohledu", nelze než souhlasit.

Petrusha
24. 06. 2009
Dát tip
alebo sa dohnať k zvýšenej aktivite aby reakcia nenechala na seba príliš dlho čakať

Hemp
24. 06. 2009
Dát tip
Petrusha Na tom kdy zraje a vsídluje se sebraná ze života síla je příliš brzy a čekat než se každé naše rozhodnutí odrazí zpět k nám můžeme opřít svoje zkušenosti do soukolí ve kterém se otáčíme

Petrusha
24. 06. 2009
Dát tip
Spätná väzba je púhym dôkazom funkčnosti zákona akcie a reakcie ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru