Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tramvaj

24. 06. 2009
1
14
1034
Autor
Hemp
Stačím si s tím s čím se zračím před těmi co když je zasklíváš pohledem si myslí že si mimo ale jak je vidno není jim divný že samy radši rozdělují lidi okolo do škatulek a svých mají dost aby nikdy nebyli tak moc na očích aby se zařadily samy sebe prozkouší raděj barvo cit a pomíjí i tuhle skutečnost že jsme výjimeční právě obyčejností a největší ctností zůstává pracovní šat kvůli jeho přednosti že každý hned ví co jsi zač oč je účinnější zbraň „škatulkářů“ je hned tupá když si nevyslovil svoje jméno a nemilosrdně ti nedává ani tak naději se odlišovat k čemu ale bude víra slepá když nevšimnou si jak oni sami mají víc než dřív energie proč pak sedí lidi kolem sebe soudí,z tramvaje nevystoupí ven a nejdou ještě jednou najít hru s lidmi co taky mají svoje slabiny a v ulici života jdou po svých i když je někdy jako všechny matka noc pohltí vždyť jsme její děti které než aby stárli 24 hodin denně máme svoje tmavá místa která postelí se honosí však když Albert Einstein řekl že kde je tma tam čas není tak proč se pelest v matraci proleží a stárne když noc nám dává čas navíc ale bere za to jako svoji obeť postel co žije v noci a ve dne spí.

14 názorů

Hemp
24. 06. 2009
Dát tip
říkáš akce a reakce tak mrkni dílko-právo na život

jasně. ty máš nějaký záměr, od nás dostáváš zpětnou vazbu. Akce a reakce...

Hemp
24. 06. 2009
Dát tip
jisto jistě sem podle tebe Mervine manták ale až do současné doby sem to psal s úmyslem jen tak vyjádřit myšlenku v obrazech mých slov a beru to jako zábavu

to si zas nedělej násilí, kvůli nám :o) jen tak kibicujeme ...

Hemp
24. 06. 2009
Dát tip
tak jen kvůli spokojenému spánku ještě mrknu co bych našel mezi šafránem z archivu a dám tomu lepší formu

možná je to problém prohlížeče, spousta nových autorů tu píše věci, co se rýmují, ale zformátované je to jako povídka...

Hrabal taky takhle psal, ale dalo se tomu rozumnět...

můžu tě ujistit, že čtenáři tvých děl mají naprosto stejné pocity :o)

Hemp
24. 06. 2009
Dát tip
má tvoje konstatování stejně proťichůdý význam jako všechny ostatní už se v tom začínám ztrácet začal jsem tu dnes ...

brutální

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru