Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hádam, čo bude ďalej

24. 06. 2009
9
24
1880
Autor
illusion
hodiny ukazujú čas krátko pred zánikom

ešte jeden dva ťahy dámou

prvou?

v jahodových ústach horkosť

rámy bez obrazov

nič nevraviace cudzincovi

ostal mi dážď zavesený na šnúrke zo skorého leta

myšlienky na teba ako

manikúrové nožničky zabodnuté do srdca

spáľ ma v tomto svete šialených predstáv

zotni mi hlavu, ukrižuj ma

a ja budem predsa stále tá istá

24 názorů

illusion
15. 10. 2009
Dát tip
paráda :) ď


jejdavilda
15. 09. 2009
Dát tip
*

guy
15. 09. 2009
Dát tip
je fajn, že je všechno v pořádku .. pokud se to dá tak říct .. a děkuju za krásnou písničku, původně jsem chtěl na oplátku poslat taky něco nočního, a protože je jich strašně moc, tak jsem vybíral a vybíral a nakonec jsem nevybral noční, ale tuhle :-)

illusion
14. 09. 2009
Dát tip
nie, guy.. už je všetko v poriadku... ak sa to pri "manikúre" dá vôbec kedy s určitosťou povedať :) http://www.youtube.com/watch?v=RdZLiORITBg :)

guy
10. 09. 2009
Dát tip
"manikúrové nožničky" už snad nebodají ..

illusion
20. 07. 2009
Dát tip
ď :)

slivaka
20. 07. 2009
Dát tip
je hezká..*tip

illusion
25. 06. 2009
Dát tip
aj s vílami... :) aby ťa neutancovali! pozor :)

guy
25. 06. 2009
Dát tip
o.k., děkuju za upozornění .. a stydím se, že jsem tak roztržitej i když - třeba bych za městem narazil na nějakou studánku :-)

illusion
25. 06. 2009
Dát tip
ňeňeňeee... ešte toto: tak- teraz už môžeš:) ale nemohla som na pitný režim zabudnúť! ani ty nezabúdaj ;o)

guy
25. 06. 2009
Dát tip
tak teď jsem dokonale vybavenej na jakýkoli způsob léta - můžu směle vyrazit za roh města ho hledat - děkuju a máš to u mě :-)

illusion
25. 06. 2009
Dát tip
tak v tom prípade aspoň toto: využiješ, aj keď náhodou zaprší :)

guy
25. 06. 2009
Dát tip
jé - moc děkuju - patnáctku nebo dokonce třicítku tady u nás na vysočině zatím neuplatním - ale pro sichr si je schovám, kdyby to globální oteplování začalo fungovat rychleji .. :-)

illusion
25. 06. 2009
Dát tip
no ale pre istotu :))

illusion
25. 06. 2009
Dát tip
no ale pre istotu :))

guy
25. 06. 2009
Dát tip
takže to od něj byla jen provokace .. už je zase přikrytý .. :-(

guy
25. 06. 2009
Dát tip
hlásím, že právě přestalo trucovat a vylezlo - asi nás slyšelo a už ho to přestalo bavit .. uvidíme, na jak dlouho :-)

guy
25. 06. 2009
Dát tip
tak to jsem rád, že je to jen dělání ramen, a že řezné a bodné nástroje jsou jen atrapy .. za slunce děkuju, ale necháme ho vcelku .. ono sem vždycky nějak od vás dolezlo samo, akorát že chvílemi dělá ramena za mraky .. jak občas skoro každý .. :-)

illusion
25. 06. 2009
Dát tip
to sa iba zdám... robím "ramená" chááápeš... ;oD slnka mám dosť, aj na rozdávanie.. no ale keď nechceš, tak nič no.. aleže dnes fakt pekne svieti! :)

guy
24. 06. 2009
Dát tip
radši si ho šetři pro sebe, na ještě horší časy, usuzuju z tvých bodavých a řezavých nálad, že ho potřebuješ víc :-)

illusion
24. 06. 2009
Dát tip
u nás dnes už zasvietilo... zajtra stiahnem za nohu, zabalím a pošlem :)

guy
24. 06. 2009
Dát tip
no, tahle je o něco míň "řeznická", než ta předchozí, ale že by překypovala optimistickou letní náladou, to se říct nedá .. i když - ono se není co divit - i bez myšlenek na kohokoliv při pohledu z okna to kor moc optimismu nepřidá .. aspoň tady u nás ..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru