Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lidi

18. 11. 1999
0
0
910
Autor
JoeJay

šel jsem domu, kolem prasat šel jsem domu, kolem krav šel jsem domu, jako doktor práv. Cesta dlouhá, cesta smrdí cesta plná blbejch lidí. Včera,tedka, práce mnoho kulomet jsem vyvíjel. Ty blbý lidi, jsem s ním zabíjel.
Trpaslík
30. 11. 1999
Dát tip
konečně tu někdo výří prach - nandej jim to

Jean
23. 11. 1999
Dát tip
Cesta smrti taky cesta, však je obnošená vesta.
Führer by pak taky moh podotknout, že jeho válečný běs byl jen vytloukáním haldy blbečků. Mnohdy by měl taky pravdu... Ale takhle přeci NE!!!

Odstěhuj se do lesů alebo se zavři za mříže ignorace, ale žij a nech žít. Taky otřepaný, ale věrohodnější heslo.

Merle
19. 11. 1999
Dát tip
Pokud si myslíš, že hrůza zabíjení, je lepší, než hrůza blbosti, pak seš fakt hroznej šulin.
Pokud to celý byla jen básnická licence, pak byla opravdu nešťastně zvolená.

Lampář
19. 11. 1999
Dát tip
Cesta Smrti... taky cesta.

Novaca
18. 11. 1999
Dát tip
Tak takhle snad ne!!

Marigold
18. 11. 1999
Dát tip
Haló!Krytyku, pojď si něco přečíst !!!

Max Ultima
18. 11. 1999
Dát tip
no, taky názor

Kate
18. 11. 1999
Dát tip
tvoje báseň je dost krutá, nač zabíjet lidi, i když jsou jako zvířata a snad možná i jako ta prasata????
tím nic nevyřešíš.

Bříza
18. 11. 1999
Dát tip
tak až ho vyvineš, zavolej - postavím se před tebe, jako první - můžeš ho na mě vyzkoušet, ty hrdino - jestli se nezesereš strachy

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru