Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diamantové moře

14. 09. 2001
2
0
1350
Autor
ady

 

Na konci …, cesty života stál před mořem. Moře, bílé moře. Diamantové moře se přelévalo na pláž, polykalo zrníčka písku, stovky, tisíce, milióny, kam  jenom dohlédl, zrnka v pláži kilometry pláže,  a přede mnou moře, stejné pocity jako kdysi. Mé moře se pohlo, nepatrný vstřícný pohyb v okamihu slunečních paprsků, zaklonil jsem hlavu černí racci driftovali vzduchem. Piruety půlpády, otočky, náhlé pády v klesání obrovskou rychlostí, manévry proti větru a krouživé stoupání na teplých proudech vzduchu. „Ach černí racci, kam vlastně letí“? „Jsme tady moře“? Zeptal jsem se…snad i já?! Bylo ticho, radostné ticho, bolavé. Dítě ve mně si hrálo, lezlo po pláži, smálo se. Zastavilo se u modré mušle, sedlo si na bobek vítr mu čechral vlásky, límec mu poskakoval kolem krku, hřejivý límec, ty svetry miluji, ani nevím jak jsem si na něj vzpomněl. Dítě objímalo si kolena, upřeně se dívalo na mušli. veliké oči hodně vidí (vyslovil jsem kouzelnou formuli), podíval se na mne a usmálo se, hřálo to, víc než slunce a odrazy moře, šumění moře a tepání krve ve spáncích, diamantů. Vrátil jsem se, tak zase v sobě, pak přišla noc, její kouzelná moc a já spal. Ráno byl v mušličce vzkaz, nečetl jsem jej, vím co vněm bylo…


Hackman
25. 07. 2003
Dát tip
rad byych ti ji uverejnil tu basnicku na svem webu : http://hackman.yachting.cz pokud souhlasis prepolsi mi je na adresu hackman@seznam.cz diky Mike Hackman

Miki
20. 09. 2001
Dát tip
Působí to na mne podobně jako na kafku. Už jsem dlouho nic neotipoval, takže to je za to.

Deltex
15. 09. 2001
Dát tip
*!

Zolo
15. 09. 2001
Dát tip
Jo takhle umět psát ...

kafka
14. 09. 2001
Dát tip
zvláštní... při čtení těch velkých milých písmenek jsem se propadla kamsi do svých osmi let... pěkný pocit :)

Climaster
14. 09. 2001
Dát tip
hmmm....hezký..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru