Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cizinec

14. 09. 2001
0
0
824
Autor
NIKI

Jak ztratit a zase najit sam sebe?

Tak uz je to tady. Myslim, ze se ztracim. Sama sobe pred ocima kazdy den vic a vic.
 Uz vlastne ani nevim kdo jsem. Co mam rada, co me bavi, co jsou me vasne,
a to zdravi - to uz taky neslouzi.
Ci je to vina? To nevim. Marne si lamu mozek kdy nastal ten okamzik meneni se v cizince.
 Jak se muzu zpatky vratit do cloveka, ktereho jsem mela docela rada. Doufam, ze neodesel na vzdy.
Nebyl naprosto perfektni, buh vi, ze mel mnoho chyb. Ale citil se na zivu. Ten zivot ale vyprchal stejne jako energie, elan a optimismus. Srdce, ktere davno nebije. Usmev, ktery kdysi povadl.
Muzu ho jeste vzkrisit a nebo je v nenavratnu? Odpoved se skryva hluboko v dusi.
 Je mnohem hloubeji nez muzou paprsky slunce dosahnout.
Buh vi, ze lidska duse je zahadna. Jak clovek muze poznat druhe,
kdyz nezna ani sam sebe. Vsechny ty proplakane noce. Kdyz uz zkonci moje trapeni a vrati se mi zpatky radost to zil....


Climaster
14. 09. 2001
Dát tip
...casem potkas nejakou dusi, kvuli ktere se zase najdes...

Pája
14. 09. 2001
Dát tip

Bhati
14. 09. 2001
Dát tip
Injekční léčba zde! :-))))))))) Nastav žíly, princezno...

Climaster
14. 09. 2001
Dát tip
Bhati:...zase odhaluješ nějaké své tajemství??..:)))

Bhati
14. 09. 2001
Dát tip
Cli...nene, já jen osvěžuji mysl..:-)))

Dědouch
14. 09. 2001
Dát tip
přečet sem všechny tři věci který tu máš a moc se mi líbily!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru