Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pocity

09. 07. 2009
0
4
435
Autor
Dandísek
Možná jako každej hledám lásku,na světě krásu, mír v každým světovým pásmu. Možná moje přání je mou modlitbou akorát nevím ke kterýmu bohu, né vždycky vidím, kam pokládám nohu vypovídám se mímu slohu jenom on já, důsledkem je výsledkem, kterej ti vezme nebo dá. Propadám svým snům, napadám narýsovanej systém opomění.Těch co zdánlivě svět nemění, ale řekni co se změní. Co promění to chtění naších hlasů prosících o odpuštění to chtění to se nedá pominout lásko budeš mi muset prominout a oblíznout tu vinnou tvář já chtěl bych vidět svatozář. Tolikrát kolikrát ty mě dáš, co kde dobrýho máš to prodáš-To zrovna né úspěch tvůj je úspěch náš,další přání další modlidba další tichý povstáni ,co prohání se mnou. Co prohání se mnou ...

4 názory

Dandísek
14. 07. 2009
Dát tip
Silný slova ae seš mi úplně volná ;-)

Petrusha
13. 07. 2009
Dát tip
tak si to vyjadruj sám pre seba, keď nemieniš ctiť toho, kto to po tebe číta a nezverejňuj to :)

Dandísek
10. 07. 2009
Dát tip
Vím mám to z hrubkama ae o to mi nejde jde o vyjádření ..

Petrusha
10. 07. 2009
Dát tip
čítal si si to po sebe vôbec?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru