Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

jesen

12. 07. 2009
0
3
614
Autor
sudruchh
mám rád leto v celej jeho nespútanej voľnosti. vždy chodím do záhrady spomínať. pozerám sa na zoschnuté černice, ktoré sú mi akýmsi symbolom leta... každý den vyjdem na koniec zahrady len kvoli ním a ochutnávam, ktorá je sladšia a mäkšia... ale už nie sú štavnaté a veľké. kde - tu nachádzam pár malých plodov, zavriem oči a predstavujem si leto. bývajú sladké a plné chuti, ako to leto... tieto ale majú kyslastú príchuť. cítit v nich zubaté slnko strácajúce sa s lístím vo vetre... vyhrniem si hrubý sveter a natrhám doň všetky černice, čo najdem. sadnem si pri rozohriatu pec a s myšlienkou na krásne leto ich všetky zjem. prišla jeseň...

3 názory

Renas
13. 07. 2009
Dát tip
maros? no serus.. na pohode sa dufam vidime:)

Izabela
13. 07. 2009
Dát tip
mm,mnam...dostala som chuť na černice :) inak pekné,Maroško,musím sa usmiať keď to čítam,príjemná atmosféra,výstižná,moc sa mi páčia takétok poetické vyjadrenia...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru