Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

laktační psychoza

20. 07. 2009
9
9
207
Autor
orinoko.a
 
 
 
Tak čekám;
v zádech deštivo
své srdce obkreslím na okna na zdivo
šepot a nářek v puklinách ticha;
 
Zhluboka dýchat.
zanikat v průvanu           
 
 
 
poraď mi milý můj
kam se to dostanu?
 
 
 
 
k večeru 
deštěm nás
obloha proklíná 
v takových nečasech
shovej mě
do klína; 
 
 
kolem nás 
moře je
dusno je k zalknutí
pohybem úst
ticho se rozpíná
 
 
nech mě 
na krají
postele
nedbale obutí
 
 
 
 
plynule
zešílet
 
tam končí se
můj paralelní svět

 


9 názorů

dee-dead
10. 11. 2009
Dát tip
Neudělala jsem chybu, zaujalas, šup do oblíbených autorů a típek:)

guy
19. 08. 2009
Dát tip
deštivo je dost nepříjemná věc .. obzvlášť v zádech

orinoko.a
03. 08. 2009
Dát tip
jsem si ty chybky ani nevšimla.) omluvit, že jsi z Prahy? No já myslim, že ti to odpustim.D nebo nevim, cos tim myslela...)) Vzhledem k tomu že já jsem taky prazak.D hehe.P Jen se mu klidně otevřeně vysměj, Karlovi.D Jinak děkuju slečno :)

orinoko.a
03. 08. 2009
Dát tip
já myslim, že pokuds to četla - nebo cokoliv jinyho - jsi.)) No jo no, to vis lidi.P

Amélyje
31. 07. 2009
Dát tip
nebyli. nebyli nebyli nebylI. já jsem tak unavena, že napíšu tak hroznou věc. omlouvám se. a taky jsem se zapomněla omluvit, že jsem z P. občas potkávám Karla Nešpora a on se mi smál, když jsem se snažila zkrotit malého bratra v obchodě, neb si jistě myslel, že jsem neschopná mladá matka, a já se teď zase nemohu udržet, když vidím jeho, a musím se držet za tvář, abych alespoń částečně zakryla smích. máme to těžké, my, zde.... á.

Amélyje
31. 07. 2009
Dát tip
kardiologické. inu, zrovna včera jsem přemýšlela, že mám ráda takové nenásilné rýmy, jako zde. i když to není nijak pozitivně vyznívající, je to jaksi krásně a schůdně napsáno, že se to dobře čte a plyne to bez jakékoli újmy na čtenářově zalíbení, jsem-li tedy čtenář. nuž, mluvím jen za sebe, aby se neřeklo. když jsem jako malá mluvívala za ostatní, nebyly z mé pozice mluvčího světa příliš nadšeni.

orinoko.a
31. 07. 2009
Dát tip
teď už jenom kardiologické.P dík

Norsko 1
20. 07. 2009
Dát tip
spíš takové fyziologické

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru