Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Drug Story

28. 07. 2009
0
2
586
Autor
PiXEL
Když lidská zlost připraví tě o rozum, když chytrost nepřivede tě k penězům.
Ponurost bere si tvé srdce, zmuchlané odhazuje ho do popelnice.
Lákavosti k neřesti, o tvé špatné pověsti kolují legendy, klesls až na dno, teď jsi obklopen tragédy.
Sladkost hořkne ti v ústech, je ti zima a cítíš praskání v kostech.
Už ti nevadí, že cizí tě pohladí, radost na duši ti to udělá, pak se vše v normu vrátí a znova podělá.
To se ti nepodobá, říkáš si… moc věcí dohromady mícháš, nad sebou kontrolu ztrácíš… s heroinem začínáš.
Spousta úlevy a klidu nacházíš v droze, smysl bytí už nemáš a hledáš ho stroze.
V poloze lidského plodu, zkoušíš bolest nepřipouštět si k tělu.
Mizíš… slza pokryla tvou tvář a droga sežrala tělo, jak to znělo ve tvém hlase, když tam ještě nebyla.
Ruka padá, jak byla svěží a mladá, škoda jen, že nedožije rána.
Všechno si ztratil, tvůj život je krach, teď skončíš jako ostatní… obrátíš se v prach.

2 názory

autor zažil

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru