Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Haiky?

20. 09. 2001
5
0
2094
Autor
TeDa

hm. i TeDa se tedy pokusili o tenhle vcelku populární žánr... ale pozor! na formu nehleďte, nám stačí že mají tři řádky... Zkrátka nebuďme kobylky, když je tu léto!

Psí průvod

     nepočítal.

Se strží.

 

.....................................................................................................................

 

Pod zvracejícím sluncem kroužil

     kobercův zážitek s mokrým...

sebeobslužným nádražím.

 

.................................................................................................................................

 

Beztvará uklízečka splývala

        v navoněných přeletech

rozviklaná nemocí.

 

.................................................................................................................................

 

Rozbředlý kruh ze

      zažloutlých zobáčků

obracel stránky knih...


surrealismus jako prase. TIP

Fairiella
05. 02. 2003
Dát tip
TeDa: A co, že se z vás stali Glumeškové? Ztratili jste protézu?:-)

Amanda
20. 10. 2001
Dát tip
Na noseni nozu mam prave pro tyto pripady vedle sebe muze :)))

TeDa
18. 10. 2001
Dát tip
Ami: Doporučujem nenosit kudličku v kapšiškách :-)

tek
06. 10. 2001
Dát tip
A co tahle smysl pro humor Amando, není? :-)

TeDa
06. 10. 2001
Dát tip
A co tahle smysl pro humor Amando, není? :-) TeDa...pardon:-)

Amanda
06. 10. 2001
Dát tip
Pojem zvracejici slunce mi otevira nuz v kapse a zveda adrenalin v krvi a u techto stavu nepomyslim na smich...

Amanda
04. 10. 2001
Dát tip
Za pojem zvracejici slunce bych zabijela.. to jsou proste naprosto neslucitelne pojmy... a jinak nadavat na nesnesitelne byti asi dovede kazdej ale poskladat si zivot tak aby se mu libil a rict si ze se mu libi to umi malokdo...

Krel
22. 09. 2001
Dát tip
haiku naprosto jistě nééé... dobré básně jistě taky nééé... ale ten nick mi něco říká...že bych tušil:-))

Albireo
21. 09. 2001
Dát tip
...tedy nelíbí prostřední dvě.

Naso
21. 09. 2001
Dát tip
haiku to určite nie je, ale ako miniatúrky to celkom ujde! Hlavne (najmä) prvá a posledná...

Cavalera
20. 09. 2001
Dát tip
nevím jestli je to haiku ... ale jestli jo, tak jsou ta jedna z nejlepších haiku, která jsem kdy četl, tedy spíše ta nejlepší ... vyrovná se jim tu jen myrindino letní haiku (pokud to nekomolým:-) .... tip!!! .. hlavně 1, 2 a 4!!!!!!!

Ostrovidka
20. 09. 2001
Dát tip
:-)))))))) Kde léto je, kam schovalo nám hlavu zářivou?

Pája
20. 09. 2001
Dát tip
;¨-)*

Wopi
20. 09. 2001
Dát tip
:o)))) * (haj-kiš!)

Ostrovidka
20. 09. 2001
Dát tip
........ to letní haiku............. ehm...... špit........ to je mé :-E

Ostrovidka
20. 09. 2001
Dát tip
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!! myrinka má stejný název................ pšt........ promiňte

Albireo
20. 09. 2001
Dát tip
Nevím, rozhodně to má s haiku společné jen tu trojřádkovost. Počty slabik nejsou tak důležité, ale prostě haiku se píší o jiných věcech. A ani jako ne-haiku básně se mi nelíbí.

myrinda
20. 09. 2001
Dát tip
ostriiii, pohoda jazz :-))) hlavne ze leto bylo super :-)) me se libi prvni a poseldni trojversi

myrinda
20. 09. 2001
Dát tip
ostriiii, pohoda jazz :-))) hlavne ze leto bylo super :-)) me se libi prvni a poseldni trojversi

Astalavista
20. 09. 2001
Dát tip
Haiku to sice není, ale to je už zmíněno v prologu, jinak jsou tam fakt zajímavý věci (zvracející slunce...), takže hodnotím vcelku pozitivně.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru