Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ŽIVOT S ČERODĚJKOU ANEB KURVA JÁ SE ASI ZBLÁZNIL!!!

05. 08. 2009
0
15
1312
Vo tom jak sem se z touhle děvou seznámil sem snad napsal už dost, ale fajn tak ještě jednou pro pořádek aby se to nepletlo. Takže začalo to někdy tak zhruba metr před vánocama Kdy sme se tam tak ńák výce či méně vomylem potkali ve starym dobrym MVéčku. No a pak to šlo celkem dost rychle najednou sem jí seděl mezi nohama a byl zní totálně v prdeli a aby toho ještě nebylo málo tak sem byl tak kvalitně zbořenej, že sem byl docela rád když sem byl schopnej dát jí pusu, ale vo tom co to je efko sem si v tý době moh nechat asi jenom zdát. No prostě sem idiot schopnej zbořit se kdykoliv s kýmkoliv a bohužel taky z čehokoliv. Což je milá Terezko asi celkem průser co? No dalšího zcuka zme si dali asi vo tejden pozdějc pro změnu taky v Melodce, ale to tam čarodějku a tu její šílenou partiju nepustili tak sem myslel, že tam asi zůstanu ze Štěpánem (taky dobrej magor) se vyseru, protože tam měla mladýho, ale pak mě byl jako její mladej představen Dave což mě celkem překvapilo, protože sem s tím magorem zažil jeden celkem dost ujetej zájezd ze školou do Itálie. Takže se m nakonec šel stejně zas s z Terezkou a trapně sem si říkal, že se přece nemůže nic stát de snama přece Dave a ten na ni má předplatný, tak já si tam můžu v klidu popíjet svý pivo a kochat se pohledem na ten výmečně dobře k sobě ladící páreček. Ale pak to zas bylo zas v hajzlu pač ten idiot Dave si dal pivo na svou mladou zas zapomněl a já měl zas relativně volný pole působnosti a čarodějka ještě ke všemu teda aspoň pokud sem si všim neměla nic proti tomu, že do ní zas vandruje ňáký svý vopilecký kecy. A já zas kurva nebyl schopnej s touhle možností nic dělat. No nic Terezko promiň a už kurva po druhý. Po tom následovala asi po měsíci akce s Lubošem a Terezčinou partijou v Dianě, ale ta vůbec nestojí snad skoro ani za zápis do týdle zkurvený rádoby povídku. No pak zme se ňákej čásek neviděli až jednoho pro mě nádhernýho dne se vode mne tahle slečna nechala pozvat do čajovny. To už byl den kdy sem se do ní asi vopravdu pořádně zamiloval. V tý čajovně sme asi dvě a půl hodiny seděli pokuřovali vodárnu a popíjeli jakejsi čaj dle jejího výběru popravdě řečeno byl dost dobrej. No a jak sme tam seděli a kecali a já doufal, že nejsem jedinej koho to fakt baví sem se vo ní dozvídal spoustu wjecí a miloval ji čimdál tim víc. No a pak sem udělal asi osudovou chybu. Při tom, že sem terezku doprpvázal domů sem zavolal Lubošovi a donutil čarodějku, aby to se svou matkou trochu vyhrotila a byla s náma v tý hospodě dýl. No a ona to prostě udělala a šla až pozdějc. Když sem jí vyprovázel na autobus tak sem zvládl snad i párn celkem vobstojnejch polibků aspoň doufám. Pak když už odjela a já se vracel za Lubou do tý hospy sem si uvědomil, že vzít sebou Luboša byla asi chyba, a že bych si asi měl příště nejdřív uvědomit co po holce chci a až potom do toho tahat mý kamarády. No pak byl chvilku klid, ale musim přiznat, že po tom co my párkrát vodřekla schůzku byl sem psychicky celkem dost na dně, ale co se dalo dělat vona neměla zájem a já postupně začínal zapomínat, že tahle kráska vůbec existuje. No a asi před tejdnem sem s ní šel Na skleněnou louku a ajk sem ji uviděl tak sem z ní byl zas v prdeli tak sem se tam radši zrušil jako prase, aby to nedopadlo ňákým náhodnym úletem což sice evidentně nehrozilo, ale proč zbytečně riskovat. No stejně i přesto sem zas prohrál, protože ožrat se ta, abyc si jí dokázal celej večer nevšímat se my nepovedlo. A tak to začalo zas nanovo. Zase ji nahánim jako idiot a dělám pičovuiny jako jelen v říji, kerá je jen tak pro zajímavost už v září, ale na to seru páč vo to my tady vopravdu nejde. No tak sem jí pozval do jakýsi pochybný knajpy na colu (kofolu neměli) a pak večer na ohňostroja zase sem se do ní zamiloval. Ao a pak zase včera ve skle sorry krásko já se fakt nechtěl opít, ale tak šílewně laksní přivítání sem fakt nečekal a to jak si mě přehlížela my taky moc pomohla. To nemá znamenat, že za to můžeš ty, já sem pičus, že sem se na tebe upnul. Za to fakt moc sorry. Upozurňuju, že je to napsaný tak jak to vidim já a pokud to někdo vidí jinak tak je to jeho problém, protože tohle sou moje vzpomínky a ty si jen tak vyčórovat nenechám. Jo a taky to možná není všechno pravda na něco sem možná zapomněl, ale co se dá dělat. No a tohle je fakt konec čau….

15 názorů

Nedá se to pořádně číst. Jednak kv§li značné,u množství chyb, jednak je to nesouvislé a místy mi vyprávění nedává smysl.

Prosecký
06. 08. 2009
Dát tip
Mohl jsi nám ji alespoň více popsat. A jak ti vyhovuje se tu a tam zbořit? Za tože jsi zmínil kofolu, nápoj vyráběný v našem městě, ti uděluji 0,4 bodu. Zaokrouhleno 0.

Winter
05. 08. 2009
Dát tip
Ha, mě nevyprovokuješ proradná liško .)

Winter
05. 08. 2009
Dát tip
Formu atakdále atakdále atakdále neospravedlní, řekl bych, jakákoliv "stylizace", na níž by se mohl text odvolávat. Mimochodem VT, že Písmák nepodporuje Operu, tento neoddiskutovatelně nejlepší ze všech možných prohlížečů, považuji přímo za skandální! ... .)

Enter
05. 08. 2009
Dát tip
Taky bysme měli konečně napsat něco k tý povídce, ne? :) No zdá se mi, že to asi bude opravdovej osobní zážitek. Jenže v týhle formě to podle mě není povídka, není to ani dost dobrý jako zápisek na blog. Nejde jenom o to formátování. Mám z toho pocit, že autor děsně pospíchá, jakoby měl na psaní třeba jenom půl hodiny a bál se , že to nestihne, a tak děsně pospíchá. Chce celou tu známost nacpat do půl stránky. Fakt by to chtělo zajít trochu víc do detailů, klidně popsat stejnej prostor jedním stekáním ....

Enter
05. 08. 2009
Dát tip
já mám Operu a funguje mi to i v textu díla...

Enter
05. 08. 2009
Dát tip
ne smajlík, ale br v <> - to mě teda ten systém zase dostal, prostě se to nezobrazlio a místo toho se smajlík posunul o řádek dolů :)))

Dik za radu :-)

Enter
05. 08. 2009
Dát tip
nebo piš na konec odstavců vždycky
:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru