Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Afghánistán...

19. 09. 2001
1
0
1289
Autor
Ageran

Taková hodně krátká a hodně ironická povídka na dnes (19.9.2001) docela aktuální téma...

I seděl jeden milý úřeník ve své kanceláři ve 101. patře WTC a nudil se, když tu náhle uviděl blížící se zákazníky. I zaradoval se... Ale zákazníci jaksi zapoměli vystoupit z letadla, vlastně se jim vůbec nechtělo vystoupit, takže úředníček ztratil opět náladu... A o několik desítek minut později ztratil i život...
I seděl ve svém speciálním letadle mocný světovládce George a pravil... I ti zlí zákazníci, zabili úředníka, zasluhují trest... Slyšel jsem, že největší ze zákazníků se skrývá v zemi zvané Afghánistán... I zničíme tuto zemi a největšího ze zákazníků spolu s ní...
I seděl největší ze zákazníků, kterému říkali Usáma, ve svém speciálním atomovém krytu a pojídal kaviár. I ty hloupí světovláče, ty mě nemůžeš ublížit, ale to ty nevíš...
Světovládce George vyslal na ubohou malou zemi Afghánistán své rakety s plochou dráhou letu s doletem 1600 mil, které jsou ironicky pojmenované po zbrani jiného národa, který se světovládcům téměř podařilo vybít...
I seděl bohatý afghánec na kousku pouště, který patřil jemu, a pásl své tři ovce na trsu trávy, kterou udržoval pomocí svých slz... I přiletěla raketa Tomahawk a zabila tři ovce, vyrvala trs trávy, zabila bohatého afghánce, zničila i jeho dům a zabila jeho ženu a děti... A několik metrů pod zemí seděl největší ze zákazníků Usáma a popíjel víno...
I řekl George "Je mi líto, že zemřel ubohý afghánec, ale náš úředník má přeci větší cenu..."
Konec???
 

Deltex
10. 10. 2001
Dát tip
:o) skvělé!

Faramiris
30. 09. 2001
Dát tip
dobryyyyy, Pajo :)

Gastarbajtr
22. 09. 2001
Dát tip
Ageran: Mnš se to líbí

Jákob
21. 09. 2001
Dát tip
StvN kterou pravdu máš na mysli ? A co je to vůbec pravda ?

Jákob
20. 09. 2001
Dát tip
přece nejde o touhu po pomstě, ale o to zbavit se teroru .... co když příště zákazník přiletí k nám ? Krom toho ještě nikdo tu ubohou zemi nebombarduje ...

StvN
20. 09. 2001
Dát tip
Jákob - řekli ti, že de o to zbavit se teroru, řekli ti ale pravdu?

StvN ma bod...dobra pripominka

sleeper
20. 09. 2001
Dát tip
Líbí- nelíbí, o to vlastně ani nejde, jen mě štve, že jsou na tomhle světě lidi, kteří touží zabíjet a život pro ně nemá žádnou cenu! Proč to dělaj????

StvN
20. 09. 2001
Dát tip
sleeper - víš jakou cenu měl život pro piloty těch letadel? možná život v ráji, uznání a úctu od samotného Ládina, třeba jejich děti dostali záruku vzdělání, nebo jenom nové boty, třeba to byli roboti, kdo ví?

teprve zacatek...

Grendel
19. 09. 2001
Dát tip
no nevím :(

IVANOL
19. 09. 2001
Dát tip
....slušná karikaturka.....

sleeper
19. 09. 2001
Dát tip
No, nevím, jestli je zrovna na tomhle něco k smíchu nebo jestli je tohle téma na zesměšňování. Ale ať soudí jiní.

Ageran
19. 09. 2001
Dát tip
sleeper: Tohle mělo být pouze zesměšnění americké touhy po pomstě, rozhodně jsem nechtěl nikoho urazit... Jestli se ti to nelíbí, prosím, je to jen tvoje věc...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru