Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

RUSEK - návrat z ráje

11. 08. 2009
0
0
515
Autor
trent.

Malý "proud vědomí" napsaný v krátkém čase těsně před půlnocí ve stavu mírné melancholie a silné nostalgie.

Před pěti lety jsem se vrátil z ráje...před pěti lety. dovolená na kterou do konce života nezapomenu. Dovolená která navždy změnila můj život...RUSEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2004 - 2009 Bílá chalupa, špinavé povlečení, zatuchlý vzduch v jejích místnostech. Hnijící latrína, polorozpadlá kůlna, na půdě komíny krabic se starými časopisy, zarostlá zahrada, mastné nádobí, koupelnová vana ucpaná vodním kamenem, s ohromnou vydřenou oranžovou rýhou. Otravní sousedi z obou stran. Malý rybník bez pontonu, vedro, spálená pokožka. Hradec ponořený ve tmě, světla v oknech obrovských věžáků a paneláků, klidný park při soutoku dvou řek. Projížďky na kole v noci v pyžamech a s dětskými meči luky..šílenství, ztrapnění před vesnickou mládeží, nádherná nespoutanost...svoboda. Skutečné užívání života, žádný zábrany, žádné konvence...prostě RÁJ!!! RUSEK (3.8. - 11.8. 2004)
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru