Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chcete hloubku

21. 09. 2001
5
0
1407
Autor
Ber

Chcete větší hloubku

ale já se v hloubce ztrácím

pára je jako já

vždyť se nevytrácí

ten kdo natahuje dlaně

zachytne kapky uplakané

chcete hloubku

a já ji stále krátím

chcete ji

a já se ztrácím

 

jako ta pára uplakaně

když nenatáhneš svoje dlaně..


Miroslawek
24. 09. 2001
Dát tip
Slečna Berousková: nechceme, alespoň já ne ... to je přece na Tobě, co chceš ... a co prožíváš a jak ... a jak se to promítá do Tvých básní. Co je ideální a správné pro Tebe ... nemusí být pro mne ... stejné a nebo správně do noty ... a není to špatně ... každý jsme jiný. Je dobré poslouchat názory ostatních, ale nedej na ně zase tolik ... důležitý je ten hlas uvnitř. Tak, dost bylo moudrostí mladého starce. V básničce jsem se neztratil, ale našel ;o))) Dlaní Tě plácnu po prdýlce, ať nezlobíš. Skupina armád Střed (hermit): kdyby se těm dvěma veršům dodalo jedno nebo dvě správná slůvka (a jaké to nevím), byla by to třešinka na dortu, takhle trochu ztrácí, ale nezdají se mi špatné.

Ber
24. 09. 2001
Dát tip
Miroslawku.. já vím...to( chcete) není doslova. Jen se mi to .. jak ty říkáš ...promítlo a já to zapsala.(vesměs všechny tyhle dílečka nepíšu déle než 2 minutky) Jinak mi můžeš věřit na 100%, že si stejně budu psát podle svého ..já to ani jinak neumím. PS : jednu chybičku v té kritice máš mladý starče ..neb slečna už jsou loňské sněhy ...

Miroslawek
24. 09. 2001
Dát tip
pardon, já zapomněl, vždyť vím ... brm-brm ;o)) Jinak - byla by chyba psát jinak ;-D

alča
21. 09. 2001
Dát tip
*

hermit
21. 09. 2001
Dát tip
bez posledního verše pět, takhle čtyři ****-

Vio
21. 09. 2001
Dát tip
TIPík

kafka
21. 09. 2001
Dát tip
krásné, Beruško ***!

Diana
21. 09. 2001
Dát tip
TIP

Gastarbajtr
21. 09. 2001
Dát tip
...teplota roste se stoupající hloubkou....že tahle věta nemá smysl? pomozte mi to rozřešit...:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru