Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láhvička jedu

21. 11. 1999
2
0
1862
Autor
castan

...rukou jen mávni, jsou přeci věci krásnější, než ty co nás nutí chvíli klít... (Přiznávám se, není to moje, ale je to krásné a dneska mne to drží naživu)

Páru té dvojice, zlaťák dát z truhlice, chci já sám však - odmítám. Proč neznám smíření, touhu, smrt, soužení. Co srdce zraňuje, víře mé žaluje? Proč tělo o duši, zlůvkem nezavadí? Silní i slaboši, vlasy nepohladí? Proč míza vytéká, z kůry tohoto stromu? Kam lásko zavítáš, zas do jiného domu?
Zolo
23. 06. 2003
Dát tip
Moc otázek na jednu báseň.

Miroslawek
14. 01. 2000
Dát tip
O tomhle bych Ti mohl povídat, že by mi celý písmák nestačil. Ale nechci.

Saša
14. 01. 2000
Dát tip
Pokus se jednou jedinkrát
mít i sebe trochu rád
zapomeň na všechno co tě bolí
a svoji sebelítost vezmi holí
:c)))))

castan
03. 12. 1999
Dát tip
Bibša: S každou další šancí je to více a více hořké.....

Gls
29. 11. 1999
Dát tip
Castan:
prave pro to, ze to vim. A slova nejsou tak mocna, jak si vetsina lidi mysli. A to ze to vis, neznamena, ze to budes delat. Ja treba vim, jak se zabit...
Jsi rikal, ze by jsi radsi life? Wachintas, why not, nebudu se tedy moc sirit, radsi dam ten tip :-).

castan
29. 11. 1999
Dát tip
Gls: Yo. Bude to lepší. Díky.

Bibša
27. 11. 1999
Dát tip
Ten prolog, je hezkej, škoda, že není tvůj, ale stojí za to. Básnička... bezútěšná !!! Jen že láska neodchází do jiných domů, je ve všech domech, ve všech nás! Jen jí musíme dát šanci promluvit a nezabouchávat dvířka dřív než stačí říct něco na svou obhajobu. Každý si zaslouží šanci, i druhou šanci, i třetí ... i stou!

fid
26. 11. 1999
Dát tip
čím víc píšeš, tím je to lepší, vážně!!!!

AHED
24. 11. 1999
Dát tip
Castane...je to smrtelně jedovaté...fakt...

castan
24. 11. 1999
Dát tip
Ahed: Je to vařené z jedu....
Gls: Teď s odstupem pár dnu...
Život nebývá harmonický, občas to může dost sřkípat. Rytmika...No snažím se o to vždy, aby se to dalo hezky číst, obsah je na tom to nejtristnější, ale neboj, tentokráte jsi to pochopil správně, ale jinak... :o) S čímž spojuji i...
S ohledem na mne... Radši fakticky live, i když dříve by mne nenapadlo, že si o tom budu povídat s tebou... :o)
Na závěr..: Když to víš, tak proč radši nepošleš ten tip, nenapíšeš poslední sloka krásná, úžasné...? :o)

Jean
23. 11. 1999
Dát tip
Všechno předemnou už řekli...

Ale čí to teda je?

castan
23. 11. 1999
Dát tip
Jean: Ten prolog není můj, ta báseň bohužel ano...

castan
22. 11. 1999
Dát tip
Gls: Díky. Mockrát. BTW: Sám nevím, co to mělo být. BTW1: Pomáhat ano, ale že bych moc pomohl, to ne.... :o)

Gls
21. 11. 1999
Dát tip
Hmm, no z prologu jsem tedy zas tak moc nevyčetl, co jsi chtěl říct tím, že pochopím (btw, ty jsi nešel kopírovat a pomáhat spoluobčanům v naší demokratický vlasty (si tam dejte třeba měkkký, ale vlast je tvrdá!)?), ale jinak uznávám že ta báseň se četla pohodlně (myšleno plynulostí, rytmykou a jako tak prostě tím aktem čtení), akorát jsem se cukl na: "slůvkem nezavadí" (v originále zlůvkem :-), trochu mi vybočilo z konceptu čtení, ale to byla asi jedina disharmonie, která mi do toho vlítla.

Ještě se někdy kouknu kolem, jak to vypadá s ostatníma básněma a jestli se tomu dá dát tip, nebo bych se tu musel utipovat, abych byl rovnoceně hodnotící....

A obsahově tomu není co vytknout. Jenom se obávám, jestli jsem to náhodou nepochopil až moc, jestli by jsi neměl psát trochu víc básnicky, aby jsi do toho mohl dávat tu pravdu, kterou nenajdou, he? :-).

Avšak s ohledem na tebe už by se vytýkat dalo, ale to nebudu probírat tady... třeba si to jen beru moc osobně :-).

Já vím, že se to tu nedělá, že se tu maximálně říká super, poslední sloka nádherná, všechno paráda a že budu vypadat asi jako qerulant, ale -
castánku, proč tam je: "neznám touhu, smrt, soužení", když z té básně plyne touha i soužení a smrt se rozhodně u takového stavu mysli neukryje?

Tak jestli jsem moc velký kverulant, sorry, dá se přeskočit bez komentáře, nebo komentáře týkajícího se úplně jiné záležitosti, než uložení informace o smrti v mozku nějaké touhou soužené duše v básni se vyskytující :-).

No, tak já radši končím, ono to nejde smazat a už takhle budu mít problémy najet na Odeslat :-).

Závěrem zdůrazňuji, že to je super, a nemám nic proti, jenom né všechno pro :-). A jsem strašně zvědavej :-). A navíc hledám myš,

Tynic
21. 11. 1999
Dát tip
Třeba zavítá zpět k Tobě...

Moc pěkně se to čte, žadné násilné rýmy. Prostě pěkné.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru