Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak se chodí pro vodu

Výběr: kafka, Print, hermit
22. 09. 2001
15
0
2211
Autor
Ignu

..........................

 

 

Jak se chodí pro vodu

 

Nepršelo

a tak jsem šel pro vodu k rybníku

Byl zrovna podzim

Na břehu leželi kapři černí bahnem

 

Bylo slyšet vrzání šupin

a neslyšné lapání po dechu

 

Rukama jsem ty ryby převracel

Ruce které chtěly sbírat rosu

svlékaly bílá břicha ryb

 

Nemám oko ba ani krev rybáře

Musel jsem  mlčky odejít

 


Ignu
18. 06. 2003
Dát tip
Já myslím, že ani nemusím...jenom moc nemám rád lidi, kteří ten svůj život moc žerou a nedokážou si udělat srandu ani ze sebe samých. Prostě se to svoje ego snažím nějak pozlobit....Každý má v sobě antipody, o tom není pochyb. Tak proč něco potlačovat, když to k lidem patří. A kdo říká, že ne, tak kecá a nebo to je bigotní katolík.....Doporučuju proto, že chci aby si to někdo přečetl, a to proto, že moc psát neumím a myslím si, že tohle je to lepší, co jsem schopen nějak splácat...zajímají mě reakce lidí.........

Ježiš ty musíš být strašně divnej člověk!Něco tak protikladnýho(dílo/kritika)už jsem dlouho neviděla.Ale jestli tipy nesbíráš,tak proč doporučuješ?

Rowenna
17. 06. 2003
Dát tip
*******

Bez_nicku
27. 04. 2003
Dát tip
je to dost dobré..ale ta slovesa*

soňa
15. 04. 2003
Dát tip
reakce na co? ****

blondýna
15. 04. 2003
Dát tip
ale jo, bez řečí a ješitnosti, tohle dobrý je a moc*****

Ignu
14. 04. 2003
Dát tip
Možná mě zajímají jen vaše rakce....taková menší sociologická studie....

Ignu
13. 04. 2003
Dát tip
Já ty tipy vole nesbírám jako ostatní. Klidně si ho ty pane Plnoduchý sežer.....

Smykač
13. 04. 2003
Dát tip
Jsem rád, že jsi mne svou reakcí nezklamal. Já vím, Jiříku, ty jsi příliš dobrý na nějaké tipy. Ty jsi příliš dobrý na nějakého podřadného Písmáka. Nikdo tě nechápe a všichni jsou proti tobě, viď a je tak jednoduché vynadat někomu do volů a čůráků pěkně v bezpečí svého pokojíčku u monitoru, kde ti nikdo nemůže dát přes tlamu. Můžeš mi vysvětlit, proč tady teda oxiduješ a uveřejňuješ svá díla, když jsi takový borec?

Smykač
11. 04. 2003
Dát tip
Výborné. Opravdu moc dobře napsáno. Tip ale nedám. Hnusíš se mi kvůli svým bezduchým a vulgárním kritkám. Přeber si to jak chceš.

Yfča
10. 04. 2003
Dát tip
*

Rising_Star
27. 09. 2001
Dát tip
síla*

Pája
24. 09. 2001
Dát tip
*

Astalavista
23. 09. 2001
Dát tip
* Janísku, díky :))

hermit
23. 09. 2001
Dát tip
* Janísku, díky :))))* Ignu, díky :))))) *****!!!

Janis
22. 09. 2001
Dát tip
*

Wopi
22. 09. 2001
Dát tip
oúú ***!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru