Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

monumenty vertikálních zvyků

20. 08. 2009
0
0
233

změna z 22.11.08

hutnost železných konstruktivních zvuků spila nečinnost, už zarytá, Ta se potýkala se zvykem, o útočiště. S rutinou. Během bezvládného skoku pro oběť byla část povahy uvědomněna k životu. Zatímco inspirativní krkolomné zpříjemňovače smradu bránily jít ven. Příchod na vzduch nastal prohlédnutím skrze sloupy.. A tak zprohýbané, přehledné a rozmnožené se zdají být. V cestě lampy s železniční vůní extrahují nezvolený výběr, pokořily zhoubnou potupu invence. přestaly je bavit technická sympozia běžného, přestaly stravovat šílenost součásti a tak se napřímily a pokopaly plešatou zplesnivělou mysl. Vypadni ty hnusáku, dělej něco. Prudce stejný a pahýly měl umořené výslechem, když se odchylovaly.. znovu zalátat a prohloubit uvědomění, Vypadni a prošediv tím vším, utop se a ztuhni v kloubu, když jsi vlastním vězněm, zastav masy srovnávacích posunů. Prostě si sedni o místo dál, nebo se ze sebe zblij!
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru