Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přibrzdím

20. 08. 2009
21
18
322
Autor
Impresse

Stříbřitě svěží

jako zrození Venuše

ještě pár bosých kroků

v mořské pěně

zasněně

Botticelli polaská

vlasy

Simonettě

tah štětcem

v jedné prosté větě

stále se létem

proplétá

 

než Vincentovy slunečnice

skloní hlavičky

k zemi


18 názorů

Narriel
08. 06. 2012
Dát tip
Příjemně obrazová, tak jak Ty to umíš.

sattaya
23. 08. 2009
Dát tip
jako vždy, lehké a krásné

Adhil
21. 08. 2009
Dát tip
Jé, to je moc pěkné, sama ta báseň je krásný obraz. Lehké jako tahy štětcem. Ať žije renesance :)

Oldjerry
21. 08. 2009
Dát tip
Hravá - čirá mslitelnost. *

jejdavilda
20. 08. 2009
Dát tip
jako Vaud

tolik té a el a zdvojených hlásek, velmi italské, takový vlašský oříšek ;)

Vaud
20. 08. 2009
Dát tip
jako synáček

Bíša
20. 08. 2009
Dát tip
:o)))

synáček
20. 08. 2009
Dát tip
*

úžasné...*

Dalek
20. 08. 2009
Dát tip
"Dalek - Zrození Venuše to je ten obraz - Sandro Botticelli." Možná vypadám hloupě, ale samozřejmě ten obraz znám...jenže tady nejde o obraz , ale o báseň, kde je to "jako zrození Venuše" navíc a čtenář si ho sám do veršů promítne. "Tři poslední verše jsou částečně z jiného soudku - záměrně. " Jenže ta záměrnost tam není funkční, spíše rušídojem ze začátku.

Impresse
20. 08. 2009
Dát tip
Děkuji Vám všem za milé návštěvy :-) Dalek - Zrození Venuše to je ten obraz - Sandro Botticelli. Tři poslední verše jsou částečně z jiného soudku - záměrně. Díky za návštěvu. :-)

Dalek
20. 08. 2009
Dát tip
Ten název mě tam strašně ruší. (:-() "jako zrození Venuše" bych vynechal, je to tam navíc. (podle mě) A poslední tři verše jsou už jako z jiného soudku.

*

Natasha_
20. 08. 2009
Dát tip
Taky jsem na Vincenta jednou něco napsala. Je to zručné, ale na mě možná až moc učesané, umírněné... Ovšem hledat víc než impresi je možná míjením s autorem.

Marlav
20. 08. 2009
Dát tip
celé je to svěží a jemné*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru